Společnost Atoz Event uzavřela registraci do 11. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje nejlepší inovace v oblasti rychloobrátkového zboží na českém trhu. Rekordních 104 registrovaných výrobků v 33 kategoriích dokazuje, že získat ocenění v tomto programu znamená pro výrobce zvýšení prestiže výrobku a velmi zajímavé posílení marketingu.
Do marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011 se mohly přihlásit výrobní a distributorské společnosti, které na český trh v období od září 2009 do prosince 2010 uvedly nové nebo inovované produkty v oblasti rychloobrátkového zboží s výjimkou tabákových výrobků.
Babinet.cz je mediální partner.
O ocenění letos usiluje rekordní počet přihlášených výrobků – 104, což oproti loňskému ročníku, kdy bylo registrováno 80 produktů, představuje 23% nárůst. O 18 % se také zvedl počet soutěžních kategorií - z loňských 27 na letošních 33.
„Volba spotřebitelů se letos těší největšímu zájmu ze strany výrobců ve své historii. Zdá se tedy, že firmy pochopily, že i v době ekonomické recese je třeba investovat do inovací. Paradoxně vycházejí u svých novinek spotřebitelům vstříc návratem k tradičním recepturám, postupům při výrobě a omezováním použitých konzervantů. Velký podíl nových výrobků se tentokrát objevil především v kategoriích čerstvého zboží, jako jsou sýry, jogurty či uzeniny a maso,“ hodnotí letošní ročník Lukáš Matějka, project manager programu.
Registrace výrobků pro letošní ročník probíhala od ledna do konce března 2011. Po jejím ukončení se sešla odborná porota, jejímž úkolem bylo jako každoročně posoudit oprávněnost výrobků usilovat o ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011 a potvrdit jejich rozdělení do jednotlivých kategorií. Kromě toho ze všech přihlášených produktů zvolila ten nejinovativnější, který získal cenu poroty.
Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je jediné ocenění na českém trhu, o jehož držitelích rozhodují samotní spotřebitelé, a to v rámci průzkumu ve spolupráci se společností STEM/MARK. Vítězové jednotlivých kategorií tak budou určeni na základě výsledků dotazování, jehož se účastní reprezentativní vzorek 3000 respondentů.
Ve spolupráci s mediálními partnery probíhá v současné době rozsáhlá reklamní kampaň na podporu programu zahrnující tisková i internetová média. V rámci B2B komunikace jsou o programu informováni čtenáři časopisů Zboží&Prodej, Fresh Marketing, Potravinářská revue a Potravinářský zpravodaj. Ve spotřebitelských soutěžích své nejoblíbenější výrobky volí čtenáři časopisů Gurmet, Fit styl, deníku Metro, posluchači rádia Frekvence 1 a uživatelé portálů finance.cz, Babinet.cz, rodinaaja.cz, heureka.cz, vareni.cz, zdrave.cz a prostřednictvím webových stránek také zákazníci prodejen Tesco.
Slavnostní vyhlášení vítězů jednotlivých kategorií proběhne 9. června 2011 v hotelu Ambassador – Zlatá Husa v Praze. Oceněné produkty získají roční licenci na logo a slovní označení Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2011, které budou moci využít na obalech a v reklamních kampaních. Během slavnostního galavečera budou také oznámeni vítězové spotřebitelských soutěží a držitel ceny poroty.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.