MINI těstoviny Panzani se nejlépe hodí do těstovinových salátů, a to zejména proto, že svou velikostí nepřekrývají ostatní suroviny a naopak jim dávají lépe vyniknout. Díky tomu vypadají saláty z MINI těstovin lépe na talíři a naplňují heslo „jíme také očima“. MINI těstoviny osvěží tradiční pokrmy a budou inspirací k novým variacím klasických pokrmů.
„Nová řada MINI těstovin Panzani v „mini“ tvarech Farfalle, Fusilli a Penne se skvěle hodí nejen pro přípravu netradičních salátů, ale díky malým rozměrům jistě inspirují i mnoho receptů nejen pro dětské strávníky, ale i pro opravdové gurmány. Rozhodně budou zpestřením nadcházející letní sezóny i jídelníčku mnohých rodin s dětmi,“ zmiňuje šéfkuchař Roman Hadrbolec.
MINI těstoviny Panzani ocení právě děti, kterým se díky své „mini velikosti“ budou těstovinové pokrmy lépe a jednodušeji konzumovat, než je tomu u pokrmů připravených z klasických „velkých“ těstovin. Už není nutné těstoviny dětem lámat před uvařením, krájet na talíři nebo dokonce vařit polévkové těstoviny jako hlavní pokrm. MINI těstoviny jsou ovšem určené pro celou rodinu a lze s nimi vytvářet originální, chutné a nápadité pokrmy.
Vyzkoušejte jeden ze skvělých receptů s MINI těstovinami Panzani od Romana Hadrbolce
„Těstoviny Panzani jsou skvělé a tak oblíbené díky tomu, že jsou vyrobené z té nejkvalitnější tvrdé pšenice. Nelepí se, ani když je necháte vařit o několik minut déle,“ dodává Roman Hadrbolec.
MINI těstoviny Panzani přicházejí na trh v revolučním obalu, který se značně liší od klasické řady. Je totiž průhledný, díky čemuž je dobře vidět tvar a velikost těstovin. MINI těstoviny Panzani byly na trh uvedeny v první půlce dubna 2010 a jejich zalistování do všech významných obchodních řetězců proběhne v období od května do července 2010. K dostání budou v sáčcích o standardní hmotnosti 500 g.
Do České republiky vstoupila značka Panzani v roce 1999 a nyní po 11 letech si upevňuje svou pozici na trhu. Navíc to, že těstoviny Panzani „Nikdy nelepí“, ví snad každý. Do roku 2010 vstoupilo Panzani s podílem 21% v hodnotě na moderním trhu za periodu prosinec / leden 2010 (zdroj AC Nielsen). V roce 2009 zaznamenalo Panzani historické prodeje a očekávání na rok 2010 jsou ještě vyšší. Z posledního výzkumu vyplývá, že 56 % spotřebitelů napadne Panzani jako úplně první značka těstovin (top of mind), spontánní znalost značky v cílové skupině dosahuje 79 % a podpořená znalost značky je 100% (zdroj: TNS, červenec 2009). 84 % spotřebitelů považuje Panzani za kvalitní značku (zdroj: Opinion Way, duben 2009).
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.