Značka Carte Noire byla představena v roce 1978 v Paříží ve Francii pod názvem Grande Mère. U zrodu značky stál Renné Monnier, který již předtím slavil mnoho úspěchů právě se značkou Grande Mère, pod kterou Carte Noire nejprve na trh uvedl. Díky své jedinečnosti pak byla uvedena na francouzský trh znovu v roce 1983 pod původním názvem Carte Noire.
Protože její obliba u francouzských spotřebitelů stoupala, mohly být tak rozšířeny řady spotřebitelů o konzumenty z Velké Británie a Irska (1996). Za další dva roky se stala součástí nabídky na ruském trhu a své milovníky našla i na Ukrajině, v Rumunsku a Moldávii či Maroku. Do Polska, Slovenska a České republiky značka zamířila v roce 2009 a její obliba zde stále roste.
Značková káva Carte Noire si od svého uvedení na český a slovenský trh v roce 2009 stále více získává oblibu zákazníků a konzumentů. Ti oceňují především vyváženou chuť této francouzské kávy, kvalitu 100 % Arabiky a smyslnost, která značku Carte Noire doprovází.
Carte Noire dokonale splňuje nároky českých spotřebitelů. Potvrzují to i slova Jaroslavy Hájkové, Corporate Affairs Managerky pro Českou republiku a Slovensko: “Čeští spotřebitelé jsou čím dál náročnější a Carte Noire jim proto vychází vstříc a splňuje jejich představy.“ Milovníky kávy Carte Noire lze najít ve větší části Evropy i Ruska. Na tyto trhy byla káva postupně uvedena po své premiéře na francouzském trhu na konci sedmdesátých let.
Smyslnost značky Carte Noire
Značka Carte Noire je velmi snadno rozpoznatelná. Je totiž velmi emotivní a smyslná. Balení kávy Carte Noire je specifické, zlato-černé a snadno odlišitelné od konkurenčních balení kávy. Tyto dvě barvy vyjadřují více než jedinečnost. Vyjadřují značku Carte Noire. Vyjadřují Francii – místo smyslných pokušení, luxusu a touhy. Vyjadřují eleganci a sebevědomí, které přinášejí lehkost a radost ze života.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.