Babinet.cz  /  Magazín  /  Dům a zahrada  /  NESCAFÉ Dolce Gusto – ZNÁTE HO? NEZNÁTE!

NESCAFÉ Dolce Gusto – ZNÁTE HO? NEZNÁTE!

Redakce Babinet

Značky KRUPS a NESCAFÉ nabízejí na českém trhu edici NESCAFÉ Dolce Gusto KP210. Tato edice zaujme spotřebitele nejen novým atraktivním designem, ale i řadou inovovaných funkcí, které splňují požadavek jednoduché přípravy kávy i kávových specialit. Nové Espreso NESCAFÉ Dolce Gusto KP210 se představuje v atraktivní povrchové úpravě: v černé matné, červené lesklé a béžové lesklé barvě. Podobně jako ostatní přístroje NESCAFÉ Dolce Gusto, i tato řada obsahuje uvítací balíček s nápoji a příslušenstvím zdarma. NESCAFÉ Dolce Gusto KP210 je k dispozici od února 2009, orientační cena přístroje je 3 799,– Kč.

„Přes enormní úspěch stávajícího modelu jsme se rozhodli inovovat edici espreso přístrojů NESCAFÉ Dolce Gusto a přicházíme na trh s novou řadou NESCAFÉ Dolce Gusto KP210 – věříme, že tak plně uspokojíme potřeby i nejnáročnějších spotřebitelů. Kromě vylepšeného designu patří mezi hlavní novinky ještě jednodušší a příjemnější manipulace než dosud, větší energetická úspornost díky automatickému vypnutí přístroje po 20 min. a zvýšení tlaku čerpadla na 15 barů, což je plně srovnatelné s profesionálními espresy,“ vysvětluje Robert Lásik, Product Manager Central Europe Food & Beverage, Groupe SEB ČR, s. r. o.

Mezi další znaky a zároveň výhody nové edice patří: kvalitní volicí páka s mechanickým pérováním pro lehkou obsluhu, ještě jednodušší manipulace pomocí aretační páky s integrovaným zvedačem, magnetický držák kapslí s pohodlným usazováním, zelený/červený LED indikátor zapínání/vypínání, větší výškově nastavitelný odkapávací tácek, 1,5l nádržka na vodu s transparentní rukojetí, uzávěr nádržky na vodu otočný o 360°, úsporný režim – automatické vypínání po 20 minutách při odběru pouze 0,4 W (více viz příloha č.1).

Příkon přístroje je 1 500 W, pro urychlení přípravy nápoje probíhá ohřev vody v tzv. Thermoblocku. Espreso přístroj je charakterizován tichým chodem, velkou spolehlivostí a čistým provozem bez nutnosti velkého čištění. NESCAFÉ Dolce Gusto KP210 je nabízeno za 3 799,– Kč, v ceně je navíc i uvítací balíček, který obsahuje sklenici na Latte Macchiato, šálek na Cappuccino i s podšálkem a 16 kapslí pro přípravu 5 druhů nápojů, recepty na přípravu nápojů a unikátní registrační kód na webové stránky www.dolce-gusto.cz, kde nový majitel získá dárek za registraci.

Espreso NESCAFÉ Dolce Gusto představuje uzavřený kapslový systém, kdy jsou jednotlivé porce kávy uzavřeny uvnitř kapsle, přičemž si na přístroji NESCAFÉ Dolce Gusto připravíte nápoje pouze za použití kapslí této značky. Systém tak zaručuje jednoduchou přípravu a konstantní kvalitu. NESCAFÉ Dolce Gusto nabízí nyní tyto varianty nápojů: Espresso (picollo), Café Lungo (velké espreso), Latte Macchiato, Cappuccino, Espresso Intenso (silné espreso), Espresso Decafeinato (espreso bez kofeinu), horkou čokoládu Chococino a ledovou kávu Cappuccino Ice (k dostání od dubna). Kapsle jsou plněny směsí kvalitní mleté pražené kávy „100% Arabica“, mléko v kapslích je sušené plnotučné, vhodné pro přípravu bohaté a husté pěny u mléčných variant. Kapsle jsou určeny pouze pro jedno použití. Doporučená maloobchodní cena balení s 16 ks kapslí je 119,90,– Kč.

NESCAFÉ Dolce Gusto bylo uvedeno na český trh v říjnu 2007 ve spolupráci značek NESCAFÉ (Nestlé Česko, s. r. o., výrobce kapslí) a KRUPS (Groupe SEB, výrobce přístroje). Více informací na www.dolce-gusto.cz či na www.krups.cz .

O značce NESCAFÉ:

Jediným konkurentem bohaté chuti kávy NESCAFÉ je sama její historie. NESCAFÉ patří v portfoliu společnosti Nestlé mezi strategické značky. Opírá se o tradici sahající do 30. let 20. století, kdy se představitelé kávového institutu obrátili na tehdejšího předsedu správní rady Nestlé Louise Dappla se žádostí, zda by výzkumné týmy Nestlé mohly vyvinout dehydrovanou kávu v kostkách, která by byla schopna udržet chuť i aroma původní kávy a byla rozpustná v horké vodě. Louise Dapples zadal laboratořím Nestlé výzkumný úkol, který byl úspěšně vyřešen až po několika letech (na jaře roku 1937) týmem, v jehož čele stál „kávový guru“ Max Morgenthaler. Podařilo se zajistit zachování aroma i rozpustnost – výrobek nakonec spatřil světlo světa nikoli jako kostka, ale jako prášek, který si mohl spotřebitel smíchat s vodou v poměru podle vlastní volby. Nový produkt dostal jméno NESCAFÉ. Je to kombinace slov Nestlé a café. NESCAFÉ se poprvé prezentovalo 1. dubna 1938 ve Švýcarsku. V roce 1939 byla zahájena výroba NESCAFÉ také ve Francii, Británii a USA. V 50. letech se káva stala populární mezi mladými lidmi, kteří se potkávali v kavárnách, aby si mohli poslechnout rock’n’roll. Díky neustálému technologickému vývoji společnost v 60. letech představila svůj prémiový produkt NESCAFÉ Gold, vyrobený metodou vymražování, a v 90. letech tuto technologii ještě vylepšila o proces, který zachová maximální množství aroma.

Značka NESCAFÉ se svojí 70letou tradicí patří k nejhodnotnějším značkám kávy na světě. NESCAFÉ proslavila především rozpustná káva, ale jak máte možnost vidět, NESCAFÉ, jako expert na kávu a kávovou pěnu, je stále otevřeno novým trendům a přizpůsobuje svoje výrobky potřebám zákazníků. Každý pátý vypitý hrnek kávy na světě je hrnek NESCAFÉ. Mimochodem, věděli jste, že J. S. Bach složil kávovou kantátu na počest kávy?

www.nestle.cz

O značce KRUPS:

Krups zahájil svoji cestu v Německu v roce 1846 jako „značka věrná preciznosti a technické dokonalosti“. Jak rozhodl mladý Robert Krups, to neměl být cíl, ale „pevný slib“. A tento slib zaručil neustálé inovace a okamžitý obdiv pro dosaženou kvalitu, design a technickou erudovanost.

V roce 1961 Krups rozšířil své zkušenosti s malými domácími spotřebiči, které vyrábí v mnoha modelech dodnes, do nové oblasti – vyvinul svůj první elektrický mlýnek na kávu, a tak umožnil mnoha lidem vychutnat si pravou chuť čerstvě umleté kávy. Tím Krups odstartoval svoji vlastní revoluci.

Od roku 1983 Krups uspokojuje svůj apetit na „ten malý černý zázrak z Itálie“ a nabízí široké spektrum přístrojů na přípravu espresa pro vpravdě všechny různé chutě svých zákazníků. Od jednoduchých a snadno ovladatelných přístrojů pro začátečníky, přes elegantní programovatelné řady až po noblesní, plně automatickou řadu přístrojů Espresseria Automatic EA8000. A všechny mají jednu věc společnou – dobře promyšlenou technologii a elegantní design, rysy tak typické pro styl Krups.

Krups se stal jedním z uznávaných světových výrobců přístrojů na přípravu kávy a espresa. Toto jméno představuje odborníka na kávu, který všem pomáhá získat opravdu „dokonalou kávu“ s plným aroma. Díky tomuto přístupu se stal číslem 1 v espresech na světě.

www.krups.cz

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz