Společnost Atoz Event uzavřela na začátku února 2009 registraci již 9. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009. Letos se bude ucházet o ocenění 81 výrobků / výrobkových řad ve 26 kategoriích. Ročník 2009 je navzdory ekonomické krizi stejně silný, jako byl ročník 2008.
Zasedání odborné poroty
Dne 12. února zasedla pod vedením pana Gilles Bérouarda, výkonného ředitele agentury Euro RSCG Prague, odborná porota, jejímž úkolem bylo posoudit míru inovací přihlášených výrobků a jejich oprávnění usilovat o ocenění Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009. Snažila se přitom vžít do role zákazníka, který s výrobkem přichází do styku v místě prodeje, kde jej nemá možnost vyzkoušet či ochutnat. Porotci hodnotili dojem, který na ně výrobek dělá, jeho složení, obal, design, přidanou hodnotu a jeho celkové postavení v rámci konkrétní produktové kategorie.
Porota letos poprvé vybrala z přihlášených výrobků dva nejinovativnější produkty, které budou společně s vítězi v jednotlivých kategoriích oceněny koncem dubna na slavnostní ceremonii v Praze.
Složení poroty:
Gilles Bérouard (Euro RSCG Prague) - předseda poroty
Helena de la Barre (Euro RSCG Prague)
Jana Lysáková (Zboží&Prodej)
Stanislav Zahradníček (SIMAR)
Vlado Volek (Syba obalová asociace)
Jindřich Možný (Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR)
Ivana Picková (Sdružení obrany spotřebitelů ČR)
Václav Sochor (Strategie)
Jan Levora (České sdružení pro značkové výrobky)
„Navzdory ekonomické krizi byl letošní ročník stejně silný jako ten předešlý. Letos poprvé porota zvolila místo jednoho dva nejinovativnější výrobky z přihlášených produktů, jeden z potravinářské a druhý z nepotravinářské oblasti. Jejich jména jsou tajná až do ceremonie, kdy budou oceněny,“ uvádí Radka Reichelová, projektová manažerka programu. „Společnosti především oceňují možnost používat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka na obalech výrobků a v jejich marketingových kampaních v případě, že respondenti výzkumu, na němž je program založen, produkt ocení. Logo programu je silným marketingovým nástrojem a funguje jako akcelerátor tržeb, prodlužuje životnost výrobku a může usnadnit jednání o zalistování u obchodníků. Licence na používání loga se uděluje na jeden rok.“
Následné fáze programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009
Po uzavření registrace začne koncem února probíhat ve spolupráci s agenturou Factum Invenio průzkum na reprezentativním vzorku domácností, na jehož základě budou zvoleny vítězné výrobky v jednotlivých kategoriích. Ty budou oceněny na slavnostní ceremonii koncem dubna. V rámci marketingové podpory programu budou v březnu probíhat čtenářské soutěže na internetových portálech www.finance.cz, www.akcniceny.cz, www.mojerodinaaja.cz, www.stastnezeny.cz, www.metro.cz a v tištěném magazínu Moje rodina a já.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.