Babinet.cz  /  Magazín  /  Život a vztahy  /  „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009“

„Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009“

Redakce Babinet

Společnost Atoz Event otevřela další ročník programu.

Společnost Atoz Event otevřela nový ročník marketingového programu „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2009“. Jedná se již o devátý ročník programu, který oceňuje novinky a inovace v oblasti rychloobrátkového zboží. Sponzorem tohoto ročníku je společnost Speed Press Plus, a. s., přední dodavatel 3D reklamy na českém trhu.

Do programu se mohou přihlásit výrobní a distributorské společnosti, které na český trh v období od 1. září 2007 do 31. prosince 2008 uvedly či uvedou nové nebo inovované výrobky rychloobrátkového sektoru s výjimkou tabákových produktů. Registrace je otevřena do konce roku.

„Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka“ je jediné ocenění na českém trhu, jehož vítězové jsou vyhlášeni na základě výzkumu na reprezentativním vzorku domácností.

Ročník 2008 je již třetím ročníkem v pořadí, který byl uzavřen jako rekordní. Do 28 kategorií přihlásilo 55 společností 85 výrobků / výrobkových řad. Oceněné firmy mohou po dobu jednoho roku používat logo programu v komunikaci a propagaci vítězného výrobku.

Logo Volba spotřebitelů lze vidět např. v televizních kampaních na sýry Smetanito (BEL Sýry Česko a. s.) či dehydratované omáčky Maggi Nápady (Nestlé Česko s. r. o.). Ve velké míře umisťují společnosti logo programu také na obaly vítězných výrobků – např. sýry Smetanito (BEL Sýry Česko a. s.), mražená zelenina Baby Mix (ARDO Mochov s. r. o.), grilovací koření Vitana (Vitana, a. s.), Exotic Food Chilli omáčka na mořské produkty (F.W. Tandoori spol. s r. o.), laky na vlasy a pěnová tužidla Wellaflex (Procter & Gamble Czech Republic s. r. o.), tělová mléka Mitia (Tomil s. r. o.), Harmony Orange (SHP BOHEMIA, s. r. o.).

„V posledních několika letech prochází program řadou inovací tak, aby vítězným společnostem nabídl efektivní nástroje k podpoře oceněných výrobků. V ročníku 2009 získají společnosti poprvé vedle roční licence na logo Volba spotřebitelů také novou znělku programu. Ta byla vyvinuta podle nejnovějších trendů sound marketingu tak, aby efektivně podpořila emoční vztah mezi spotřebitelem a oceněným výrobkem. Používáním loga zase společnosti zvyšují prodeje vítězných produktů a prodlužují jejich životnost. Významné jsou pro společnosti také výsledky výzkumu, ze kterých se dozví, jak na jejich výrobek reagují spotřebitelé,“ říká Radka Reichelová, project manager programu ze společnosti Atoz Event.

Po ukončení registrace bude přihlášené výrobky hodnotit odborná komise, která zvolí nejinovativnější výrobek ze všech přihlášených produktů, který získá cenu poroty. Vítězové jednotlivých kategorií budou oceněni na základě výzkumu na reprezentativním vzorku českých domácností. Současně s výzkumem budou na internetu a v tisku probíhat spotřebitelské soutěže. Slavnostní vyhlášení vítězů proběhne na konci dubna 2009.

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz