Prodej nápojového systému značky překonal veškerá očekávání.
Prodej nápojového systému NESCAFÉ Dolce Gusto, který byl uveden na český trh v říjnu roku 2007, překonal veškeré prodejní cíle jak výrobce přístroje – značky KRUPS (společnost Groupe SEB), tak i dodavatele náplní – značky NESCAFÉ (společnost Nestlé Česko, s. r. o.). Nejen že počet prodaných přístrojů byl dvojnásobný oproti prodejnímu plánu, ale i poptávka po náplních předčila všechna očekávání. Výsledky tak potvrzují nový trend, kdy čeští spotřebitelé vítají novinky v oblasti přípravy kávy i kávových specialit.
„Nejzajímavějším ukazatelem pro hodnocení prodeje kapslí je počet šálků v přepočtu na jednoho obyvatele. V České republice jsme k 31. 3. prodali více než 1,1 milionu porcí kávy a kávových specialit značky NESCAFÉ Dolce Gusto,“ vysvětluje Juraj Juhász.
Začátkem května bude uveden i první studený nápoj na trhu porcované kávy, ledová káva Cappuccino Ice
Zákazníci se tak mohou těšit na ledovou kávovou specialitu s bohatou pěnou Cappuccino Ice, představující osvěžující kombinaci krémového mléka a výborného espresa. „Cappuccino Ice bude k dostání v rámci celé distribuční sítě, kde jsou k zakoupení i ostatní varianty, ale pouze v limitovaném množství do konce léta, proto neváhejte a osvěžte si nastávající teplé dny tímto lahodným nápojem,“ doporučuje Juraj Juhász z Nestlé.
Nové a silné Espresso Intenso má bohatou cremu (pěnu), která uchová voňavé a chutné vše, co v espresu ze 100% Arabicy je, a to až do posledního doušku.
A poslední novinka v oblasti kávových variant, Espresso Decafeinato bez kofeinu, je chuťově srovnatelná se standardním espresem, ale obsahuje minimum kofeinu. Tato specialita je určena pro zákazníky, kteří nemohou pít kávu s kofeinem či pro ty, kteří si večer chtějí vychutnat skvělou kávu, aniž by se museli obávat probdělé noci. „Espresso Intenso a Espresso Decafeinato bude k dispozici pouze v obchodech Home & Cook a na internetových stránkách www.dolce-gusto.com a www.homecook.cz. Espresso Intenso bude možné zakoupit také v síti Makro,“ dodává Juraj Juhász. Doporučená maloobchodní cena u novinek zůstává stejná jako u ostatních variant 124,90 Kč.
Nejenom v oblasti nových kávových specialit, ale i v oblasti designu nabízí NESCAFÉ Dolce Gusto inovaci. „Škálu barevných variant přístrojů jsme také rozšířili, kromě černé, bílé a červené barvy budeme od června nabízet i stříbrný nápojový systém NESCAFÉ Dolce Gusto,“ podotýká Zdeněk Hašek, Marketing Manager ze společnosti Groupe SEB Central Europe, a dodává: „Jsme zvědavi, nakolik si tato novinka získá své příznivce a zda nakonec nepředčí v oblíbenosti i nyní nejvíce upřednostňovanou černou barvu – obě barvy totiž patří dlouhodobě mezi přístroji na espreso k nejoblíbenějším.“
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.