„Musím se denně zdokonalovat. Není nic nudnějšího, než designér, který navrhne dvakrát totéž.“
Michael Michalsky, módní návrhář
SPRING COLLECTION 2008 se představuje: Mimořádná designem a do detailu jedinečná. V naprosto nových stylech se ukazují naše autentické základy v tradiční optice sportovního oblečení pro nejkrásnější období roku. Tato kolekce, inspirovaná námořnickými vlivy, je ideální pro město a drží se zásady nabízet prvotřídní design v mimořádné kvalitě za férové ceny. Podle názoru mistra: „Michalsky v nejlepší formě“. V nabídce firmy Tchibo od 12.března 2008.
Trenčkot
- Jemně projmutý v pase. Se širokým opaskem. Vnitřní podšívka s potiskem. Modrý.
- Cena: asi 1.600 Kč
Dámský top
- Lze nosit také zavázaný za krkem. Neklouzavý silikonový pásek na vnitřní straně. Modrý.
- Cena: asi 300 Kč
Bunda
- S módním řasením na límci. Snadno se udržuje díky úpravě Easy Care. Bílá.
- Cena: asi 1.000 Kč
Sukně
- Sukně v jemně vypracované formě s našitým ozdobným páskem. Snadno se udržuje díky úpravě Easy Care. Modrá
- Cena: asi 700 Kč
Polokošile
- Jemné piké z čisté bavlny. S modrými proužky.
- Cena: asi 500 Kč
Taška pro volný čas
- Z kvalitního nylonu. S kapsami na zip a zásuvnými kapsami; asi 60 x 32 cm. Modrá.
- Cena: asi 1.000 Kč
Boty na klínu
- S šesticentimetrovým klínovým podpatkem. Svrchní materiál čistá bavlna, kožená stélka a vnitřní strana řemínku z kozí kůže. Modrý denim
- Cena: asi 440 Kč
Balerínky
- Z kvalitní hovězí kůže s koženou podešví. Modré.
- Cena: asi 800 Kč
Od 12.března 2008 jsou tyto výrobky Tchibo v prodeji v obchodech Tchibo v nákupních centrech v Praze (Centrum Černý Most, Centrum Chodov, Galerie Butovice, Shopping Park Zličín, Novodvorská Plaza, Palladium), v Brně (3x), Ostravě (2x), Plzni (2x), Zlíně, Českých Budějovicích, Olomouci a Mladé Boleslavi. Aktuální nabídku včetně seznamu prodejních míst naleznete na stránkách www.tchibo.cz, informace o firmě Tchibo také na www.tchibo.com. Zboží je v prodeji pouze do vyprodání zásob. Všechny uvedené ceny jsou orientační.
Užitečné informace
Design hraje u firmy Tchibo stále větší roli. Po dva roky Tchibo navrhuje technické výrobky ve spolupráci s italským Istituto Europeo di Design. Od loňského roku navrhuje pro Tchibo módu pro mladé pod značkou Mitch&Co. módní návrhář Michael Michalsky, který mj. působil 11 let jako hlavní návrhář firmy Adidas. Nedávno přišlo Tchibo s další novinkou - nabídkou exkluzivních kolekcí výrobků pro domácnost, navržených Sirem Terencem Conranem a jeho synem Seabstianem výhradně pro Tchibo. Spolupráce s významnými návrháři odráží poslání Tchibo, a sice přinášet stále novou inspiraci a prožitky prostřednictvím nových, velmi kvalitních kolekcí spotřebních výrobků za dostupné ceny.
Prodej spotřebního zboží Tchibo je založen na myšlence „Každý týden nový svět“. Týdně je v prodeji nová tématická kolekce přibližně třiceti různých výrobků v prvotřídním poměru kvality a ceny. Výrobky jsou v nabídce do vyprodání zásob. Svým způsobem jde tedy o limitované edice zboží, které přinášejí zákazníkům stále novou inspiraci při každodenních nákupech. Nabídka zahrnuje v průběhu roku všechny oblasti: od sportovního a módního oblečení, přes potřeby pro kuchyni a domácnost, hračky, elektroniku, šperky až po zahradu.
Tchibo nabízí spotřební zboží v České republice dvěma způsoby: prostřednictvím široké sítě prodejních míst Tchibo ve vybraných prodejnách řetězců po celé ČR, a také ve vlastních obchodech Tchibo. Vlastní obchody Tchibo jsou navíc spojeny s kavárnou a jsou atraktivním místem, kde si mohou zákazníci nakoupit vedle spotřebního zboží také široký sortiment kávy a specialit. Prodejní síť se průběžně rozšiřuje. Aktuální informace najdete na www.tchibo.cz.a www.tchibo.com.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.