Roxy vytěžila v rámci charitativního projektu „Keep a Breast“ téměř 1 milión korun.
Módní značka Roxy ukončila dne 6.12 putovní výstavu odlitků 11 poprsí slavných žen, které kreativně vyzdobilo 11 předních českých umělců. Tyto slavné hrudníky putovaly od 22.10. po českých a slovenských nákupních centrech.
Vyvrcholením celého projektu byla aukce, která se uskutečnila dne 7.12 v hotelu Mandarin Oriental Prague. V rámci slavnostního večera se dražilo 12 nevšedních uměleckých děl. Dvanácté dílo bylo vytvořeno po vzoru slavných umělců, a to v rámci veřejné internetové soutěže o nejlépe umělecky ztvárněný odlitek prsou. Nejlepší soutěžní příspěvek , který vybrala porota složená z umělců projektu „Keep a Breast“, vytvořily gymnaziální studentky Mirka Tumpachová a Tereza Jeřábková.
Za všech 12 uměleckých děl vydražila módní značka Roxy celkem 735.000,-Kč.
Na charitativní projekt „Keep a Breast“ mohl přispět i každý zákazník značky Roxy tím, že si v obchodech zakoupil náramek Roxy – Keep a Breast za 100,-Kč, Roxy tričko „Open your heart“ za 599,- Kč, či kalendář „Keep a Breast“. Všechny tyto produkty můžou zákazníci i nadále kupovat v prodejnách Roxy.
Do aukčního večera činil zisk z tohoto prodeje 218.000,- Kč.
Celkový zisk složený z dražby uměleckých děl a prodeje charitativních doplňků činil: 953.000,- Kč.
Výtěžek z projektu a aukce bude věnován asociaci Mamodiagnostiků www.mamo.cz, která sdružuje lékaře specializující se na prevenci a diagnostiku rakoviny prsu. Druhým příjemcem výtěžku je nezisková organizace Mammahelp www.mammahelp.cz ,která sdružuje ženy s diagnózou rakoviny prsu a jejich blízké, lékaře, zdravotní sestry a sympatizanty.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.