Originální dámská módní značka Roxy, jejíž klientelou jsou mladí příznivci boardriderových sportů, přišla s charitativní kampaní pod názvem „Keep a Breast“
Kampaň je zaměřena na získání finančních prostředků pro podporu prevence a boje proti rakovině prsu. Rovněž podporuje informovanost o možnostech speciálních vyšetření a léčby rakoviny prsu.
Jedenáct výjimečných žen ze světa showbusinessu, sportu a umění poskytlo sádrové odlitky svých prsou. Projektu se zúčastnila Sára Saudková, Barbara Nesvadbová, Dara Rolins, Helena Zeťová, Alice Bendová a mnoho dalších. Odlitky slavných poprsí posléze kreativně vyzdobilo 11 předních českých umělců a jejích díla byla vystavena během putovní výstavy v českých a slovenských nákupních centrech v době od 22.10 – 6.12.2007.
Do 6. prosince máte poslední možnost shlédnout tuto výstavu v OC Palladium v Praze.
Vyvrcholení celé akce se uskuteční v rámci slavnostního večera, dne 7.12, kde se během aukce v hotelu Mandarín Oriental Prague budou dražit tyto nevšední umělecká díla.Výtěžek z projektu bude věnován asociaci Mamodiagnostiků, která sdružuje lékaře specializující se na prevenci a diagnostiku rakoviny prsu. Cílem asociace je především dohled nad kvalitou této mamární diagnostiky. Druhým příjemcem výtěžku z aukce je nezisková organizace Mammahelp, která sdružuje ženy s diagnózou rakoviny prsu a jejich blízké, lékaře, zdravotní sestry a sympatizanty. Usiluje o zlepšení veřejné informovanosti o výskytu, možnostech prevence a léčení této civilizační nemoci.
Přispět může i každý zákazník značky Roxy tím, že si v obchodech zakoupí Roxy náramek, Roxy triko „Open your heart“ či kalendář „Keep a Breast“. Nápad, jak získat peníze na boj proti rakovině prsu, se zrodil v hlavách Shaney Jo Darden, Mony Mukherje Gehring a Matrixou Darrigrand, marketingové ředitelky ROXY Europe. Snažily se o propojení sportovní události s uměleckým a charitativním projektem pomocí sádrových odlitků ženského poprsí, které byly vyzdobeny umělci, sportovci a celebritami celého světa www.keep-a-breast.org. Tohoto celosvětově úspěšného projektu se nyní chopila i česká divize značky Roxy, jelikož rakovina prsu je chorobou, která může postihnout ženu v jakémkoliv věku.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.