Babinet.cz  /  Magazín  /  Život a vztahy  /  Vítězové programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka v Intersparu

Vítězové programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka v Intersparu

Redakce Babinet

Řetězec Interspar se stal novým retailovým partnerem programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka

Vítězné výrobky 7. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka byly mezi 30. květnem a 6. červnem 2007 promovány v řetězci Interspar, který se stal v letošním ročníku retailovým partnerem programu. Deset výrobků či výrobkových řad ze 26 oceněných bylo umístěno v rámci první vlny letákové promoce v týdenním letáku řetězce. Výrobky byly v hypermarketech vystaveny na gondolových hlavách a označeny crownery. Dlouhodobě budou vítězné výrobky v místě svého standardního umístění označeny cenovkami a wobblery nesoucími logo programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka. Promoce bude pokračovat během roku v několika vlnách.

Přehled oceněných výrobků najdete ZDE

„Oceněné výrobky získaly silný marketingový nástroj – logo programu Volba spotřebitelů 2007 – Nejlepší novinka, který prodlužuje životnost výrobku a funguje jako akcelerátor tržeb. Logo mohou společnosti používat po dobu jednoho roku na území České republiky na obalech výrobků či v promočních kampaních. Již nyní můžeme v televizi vidět reklamu s logem programu například na BEBE DOBRÉ RÁNO KAKAOVÉ -25 % CUKRU či VLNKY od společnosti Opavia nebo WOOLITE COLOR od společnosti Reckitt Benckiser. A další kampaně se připravují,“ říká Radka Reichelová, project manager programu. „Organizátor programu, společnost ATOZ EVENT, připravuje pro vítěze společnou kampaň na oceněné výrobky. V současnosti probíhá ve třinácti městech outdoorová kampaň. Vítězné výrobky mohou spotřebitelé spatřit na 250 lavičkách. Vítězové jsou také zveřejňováni prostřednictvím inzerce a článků v tisku,“ dodává.

„Jsme rádi, že se řetězec Interspar mohl stát partnerem letošního ročníku programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Interspar poskytuje zákazníkům jen ty nejlepší výrobky, a proto jsme se rozhodli tento program aplikovat a našim zákazníkům tak nabídnout vše, co si sami přejí. Spotřebitelé tedy v regálech Intersparu mohou najít drtivou většinu oceněných výrobků, jelikož v současné době máme z vybraných výrobků na našich pultech téměř 90 %,“ říká Petr Jindra, manažer reklamy a marketingových projektů společnosti Spar Česká obchodní společnost. „Rádi bychom nadále prohlubovali spolupráci s tuzemskými výrobci a i prostřednictvím nabídky těch nejlepších výrobků, které se letošní volby zúčastnily, nabídli našim zákazníkům tu nejvyšší možnou kvalitu, kterou na českém trhu mohou nalézt.“

Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je marketingový program oceňující nové a inovované výrobky rychloobrátkového sektoru. Je jediným programem v České republice, jehož vítězové jsou vyhlašováni na základě průzkumu mezi spotřebiteli. Ocenění se uděluje na základě exkluzivního výzkumu na reprezentativním panelu 2000 domácností agentury GfK Praha. Vítězné výrobky získají roční licenci na užívání loga programu na obalech či v rámci promočních kampaní. V ročníku 2007 byl na konci dubna oceněn rekordní počet 26 kategorií. Generálním partnerem programu je společnost Wincanton, přední poskytovatel logistických služeb na českém trhu.

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz