Na J. Čunkovi by mne více zajímalo, zda přišel do politiky a stal se starostou jako autentická osoba nebo člen mocenského klanu, zda se dříve společensky angažoval nebo patří k politikům vyrostlým přes noc, ve chvíli, kdy jim někdo nabídne úspěch a prospěch.
Za pozitivum a částečnou odpověď považuji zejména fakt, že je v politice již od roku 1990, že je „rodinný a lidový typ“ a dokáže cítit s lidmi (s Romy ale možná trochu míň). Lidé, kteří s ním pracovali, většinou hodnotí jeho jednání pozitivně a ve Vsetíně má silnou podporu, což jsem měl možnost ověřit si na místě. Myslím, že i ti občané, kteří o J. Čunkovi dosud pochybují, by s ním mohli nalézt společnou řeč i díky jeho předsednictví v národní síti zdravých měst a vůbec pro jemu zřejmě vrozenou snahu na různé problémy aktivně hledat praktické řešení (a nečekat, až nás pohltí). Darius Nosreti
Tak tohle si o celé té kauze myslím taky. Jestli vzal nebo nevzal úplatek je jiná věc. Mimochodem, kdyby na každého politika byl zahájen takový hon jako na J. Čunka, včetně prověřování majetku, myslím, že by málokterý vyšel s čistým štítem. A nejen na politika. Co se týče jeho výroků směrem k Romům, je Čunek jediný, kdo se nebál říci to, co si většina národa dávno myslí. A nemám na mysli jen Romy. Jedná se o všechny, kteří nechtějí pracovat a zneužívají sociálních dávek. Na druhou stranu proč by je ale nezneužívali, když jim to stát svou populistickou politikou umožňuje (jde mu o voliče). Co je na tom špatného, že Čunek navrhl, aby sociální dávky byly vypláceny jen těm, kteří nejenže odvedou veřejné prospěšné práce, ale budou posílat děti do předškolních zařízení (o školních nemluvě) a sami se budou vzdělávat? Co je na tom tak hrozného? Vzdělání a osvěta je základ začlenění sociálně slabých do společnosti a hlavně do pracovního procesu. Nikdo tyto lidi nechce zavírat do ghet, izolovat od společnosti. Naopak. A právě kroky J. Čunka jsou těmi prvními správnými kroky ke zlepšení jejich situace.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.