Díky dvěma parfumérům, Marine Ipert a Carlosovi Vinals, byla vůně .SE Swedish Experience vytvořena pomocí patentovaných technologií, které umožňují šetrné zachycení vůně živé rostliny bez jejího poškození. Dvě varianty nového parfému představila společnost Oriflame v souladu s filozofií Beauty by Sweden. "Věnovat vůním pozornost se skutečně vyplatí," říká renomovaný neuropsycholog PhDr. Robert Krause, PhD., MBA. Věděli jste například, že čich je přímo spojen s emocionálními částmi mozku? A že naše oblíbené vůně souvisí s pozitivními zkušenostmi, které s nimi máme spjaté?
Smyslná udržitelnost
Oriflame filozofie Beauty by Sweden vychází ze švédského životního stylu lagom, který nepodléhá konzumu a uznává život v rovnováze, vycházející jak zevnitř, tak i zvenčí. Lagom umožňuje mít kontrolu nad životem bez ohledu na to, co zrovna přichystá - podporuje růst a prosperitu. "Věříme také v odpovědnou krásu a vytváříme bezpečné produkty, které jsou inspirovány přírodou a řídí se vědeckými poznatky. Produkty s ekologicky kontrolovanými složkami, kterým můžete věřit a za kterými si můžete stát. Již mnoho let se pyšníme tím, že naše hodnoty jsou založeny na udržitelnosti a péči o životní prostředí. V souladu se současnými trendy v oblasti udržitelných vůní tak přinášíme na trh dvě ikonické vůně .SE Swedish Experience Wild Hearts a Blazing Warmth," uvedla marketingová ředitelka Oriflame Eva Staníková.
Ponořte se do večerem zamlženého jezera za svitu měsíce s vůní .SE Wild Hearts, nebo sáhněte po .SE Blazing Warmth, která vám pomůže uniknout z městského bytu, s pocitem kolektivního tepla a se srdcem zaplněným radostí a optimismem.
Vůně ovlivňují naše vztahy
Známý slovenský neuropsycholog PhDr. Robert Krause, PhD., MBA, se vyjádřil k souvislosti vůní s lidským mozkem. "Každý člověk vnímá jednotlivé vůně jinak - na základě předchozích zkušeností. Co voní jednomu člověku, nemusí vonět druhému. Ani dva lidé se nemusí shodnout na tom, která vůně voní stejně. Čich hraje významnou roli při vnímání vnější reality, protože je přímo spojen s emocionálními částmi našeho mozku. V jeho emočních částech sídlí centrum, odborně nazývané "amygdala", které neustále vyhodnocuje, zda jsou nám lidé či situace, ve kterých se nacházíme příjemné, zda s nimi můžeme případně navázat bližší vztah, či nikoli. Vůně tedy ovlivňuje i naše vztahy. Pokud se nám někdo líbí, musí nám vonět," říká populární neuropsycholog Robert Krause a dodává: "Často se stává, že si nás lidé pamatují podle parfému, který nosíme. Takže se opravdu vyplatí věnovat vůním pozornost."
Více informací na https://cz.oriflame.com/brands/swedish-experience
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.