Moderní rétorika Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli
2., rozšířené vydání
Alena Špačková
ISBN 80-247-1704-2 fromát A5 vazba V2 počet stran: 132 edice: Poradce pro praxi
Nové, rozšířené vydání velmi úspěšné publikace je prakticky a velmi čtivě napsanou příručkou pro všechny, kteří chtějí zaujmout a přesvědčit svůj mluveným projevem malé i větší publikum. Nové vydání je doplněno o nové rady a tipy, např. o nové zásady pro mezilidskou komunikaci, nové tipy pro správnou výslovnost, nové podněty, jak publikum strhnout svou češtinou nebo praktické rady k powerpointové prezentaci. V knížce najdete i úplně novou kapitolku Slavnostní projev, v níž se dozvíte, jak se dobře připravit a s přehledem zvládnout pronesení slov při slavnostní příležitosti, jako je např. otevření nové pobočky firmy, oslava výročí či pohřeb. Knížka Vám dále odpoví na otázky: Jak si připravit svůj projev a působivou prezentaci na pracovišti nebo jinde? Jak promluvit přesvědčivě před posluchači? Jak zvládnout trému? Jak působit sebejistě a kompetentně? Jak se obléknout a upravit? Jak ovlivnit posluchače řečí těla? Jak trénovat hlas a výslovnost? Jak udržet pozornost posluchačů? Jak reagovat na otázky? Jak pracovat s pomůckami? Jak vystupovat na poradách? A najdete v ní řadu dalších rad a námětů pro lektory, manažery, prodejce, konzultanty a všechny, kteří chtějí zvládnout připravený i improvizovaný mluvní projev.
Business English Korespondence, porady, prezentace, obchodní jednání a společenská konverzace
autor: Gertrud Goudswaard
ISBN: 80-7169-850-4 počet stran: 112 formát: A5 vazba: V2
Jak se správně vyjádřit dopisem, faxem či e-mailem? Jak bez obav telefonovat? Jaké výrazy a věty se hodí pro typické pracovní, obchodní a společenské situace? Publikace vám pomůže s jistotou zvládat komunikaci v angličtině - od navazování kontaktů přes obchodní jednání, porady, prezentace a komunikaci s kolegy až po cestování a společenskou konverzaci. Je vysvětlena řada obchodních a dalších reálií z anglicky mluvících zemí, kromě českých ekvivalentů nejdůležitějších slovních spojení a pojmů přímo v textu je ke každé kapitole připojen anglicko-český slovníček. Součástí knihy je také souhrnný česko-anglický slovníček. Vhodné pro samouky i jako učebnice v kurzech obchodní angličtiny.
Společenská konverzace v angličtině
Small Talk English
autor: Helga Kansy
ISBN: 80-247-1373-X počet stran: 112 formát: A5 vazba: V2
Jak suverénně anglicky konverzovat na typická společenská témata? Jaké výrazy a věty zvolit při rozhovorech s kolegy na pracovišti a se zákazníky? Jak zajímavě konverzovat v divadle, na koncertě nebo na výstavě, v restauraci, při nakupování nebo cestování? Jak působivě hovořit o svých zájmech, rodině, dovolené, sportu nebo automobilech? Spousta vzorových frází, příkladů, slovníček nejdůležitějších výrazů a tipy, jak se vyjadřovat přirozeně a přitom zdvořile, vám pomohou zapůsobit a stát se oblíbeným společníkem v anglicky mluvící společnosti. Kniha je určena především manažerům, obchodníkům, asistentkám a studentům.
Business English
50 praktických cvičení Korespondence, porady, prezentace, obchodní jednání a společenská konverzace
autor: Derek Henderson, Veronika Streitwieser
ISBN: 80-247-1728-X počet stran: 160 formát: A5 vazba: V8
Díky 50 cvičením s řešeními, která najdete v této praktické a jedinečné příručce, se naučíte v práci a podnikání najít vždy ta správná slova - při telefonickém rozhovoru, prvních pracovních kontaktech, obchodních jednáních, poradách, diskusích, prezentacích, cestování nebo společenské konverzaci. Naučíte se vyhnout nejčastějších chybám, procvičíte si používání zrádných slov, zjistíte, v kterých oblastech jste slabší, a musíte přidat, a kde naopak nemáte problémy. V cvičeních se setkáte s typickými situacemi z praxe a v příručce tak získáte skutečného pomocníka pro vaši práci. Obchodní jednání a pracovní rozhovory budete umět vést suverénně a profesionálně, což je významnou konkurenční výhodou. Publikace je určena všem, kteří ve své práci používají angličtinu, zejména manažerům, obchodníkům, prodejcům, asistentkám, ale i studentům. Knížka výborně doplňuje velmi úspěšnou publikaci Business English - Korespondence, porady, prezentace, obchodní jednání a společenská konverzace, která nabízí spoustu užitečných výrazů a vět, jazykových a kulturních tipů.
100 zlatých pravidel pro úspěšnou kariéru
autor: Richard Templar
ISBN: 80-247-1299-7 vazba: V2 formát: B5 počet stran: 244
Máte potřebné vzdělání, jste dobří ve svém oboru, jste pracovití. Ale jste úspěšní? Stoupá vaše kariéra vzhůru? Zatímco ostatní se soustředí pouze na to, co dělají, vy díky 100 zlatým pravidlům zjistíte, že jde nejen o to, CO děláte, ale zejména, JAK to děláte a jak to ostatní vnímají. Držte se 100 zlatých pravidel pro úspěšnou kariéru a budete respektovaní, oceňovaní a obdivovaní. Ostatní budou stále jen dobří. Vy budete nejlepší! Dozvíte se např., jak se stát diplomatem a neztrácet v žádné situaci nervy, jak se přizpůsobit firemní kultuře a poznat všechna její nepsaná pravidla, jak být ve správnou chvíli na správném místě, jak skládat upřímné komplimenty i jak být vždy o krok napřed. Tento SVĚTOVÝ BESTSELLER přeložený už do 14 jazyků je psán lehkým jazykem a s humorným nadhledem. Bonusem pro českého čtenáře jsou originální vtipné ilustrace Romana Kliského. „100 zlatých pravidel pro úspěšnou kariéru je příručkou, která ukáže cestu každému, kdo by rád vyšplhal až na vrchol, ale nedokáže se ve spletitém terénu zorientovat.“ Sir Antony Jay, autor sitcomu Jistě, pane ministře zakladatel Video Arts, Ltd.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.