Dnešní doba, plná rychlých a neočekávaných změn, vytváří potřebu být na vše, co se může stát, dobře připraveni. Jednou z možností jak se připravit je i mít kvalitní pojištění. Pandemie změnila nejen chování lidí, ale mnohým i hodnoty. Děti jsou najednou rády, když smí chodit do školy. My dospělí oceníme, že můžeme zajít s přáteli na večeři. A spousta z nás si tváří v tvář realitě uvědomila, jak je pro klidný život důležité finanční plánování. „V dnešní době se přirozeně úplně jinak díváme, jaké máme příjmy a výdaje. Ale současně se stále více lidí zamýšlí nad pokrytím rizik, která mohou současnou křehčí rovnováhu nepříjemně narušit,“ říká Jakub Jírovec, zodpovědný za oblast pojištění v České spořitelně.
Pojištění jako jistota do budoucna
Z průzkumu, který v českých domácnostech provedla Česká spořitelna, vyplynulo, že pojištění si většina z nás spojuje s lepší náladou, jistotou do budoucna a možností užívat si života beze strachu. Přesně to, co nyní tolik potřebujeme.
Člověk je určitě klidnější, pokud má vytvořenou záchrannou síť, která mu ubírá starostí, na něž musí myslet. Vhodná kombinace rezervy a pojištění pak přesně takovou síť poskytuje.
Zkontrolovat si, jak dobře (nebo špatně, nebo vůbec) jsme pojištění, je naštěstí poměrně snadné. I když tomu třeba vůbec nerozumíme.
Banka vyřeší finance i pojištění
Mnozí lidé už jsou zvyklí, že se banka stará o jejich celkovou finanční pohodu. A tudíž jim dokáže také vyřídit vše potřebné na jednom místě. Od spořícího účtu, přes platební kartu, hypotéku až právě po pojištění.
Už není nutné chodit kvůli půjčce k úvěrové společnosti a pro pojištění na pojišťovnu. Platby stejně zpravidla nakonec procházejí bankou. Proto je mnohem jednodušší mít vše přehledně na jednom místě tak, aby jednotlivé služby do sebe zapadaly a fungovaly ve prospěch klienta. Odpadne také spousta papírování a dokazování, protože banka zná nás i naši finanční situaci.
Vše přehledně v jedné mobilní aplikaci
Výhodou není jen to, že máme všechny své finance přehledně na jednom místě. Ale díky mobilním aplikacím můžeme mnohé služby, včetně pojištění, uzavírat i online. "Nově si v mobilním nebo internetovém bankovnictví může klient během pár dotyků nebo kliknutí uzavřít pojištění domácnosti i nemovitosti,“ uvádí příklad Jan Bojko, který má na starost oblast neživotního pojištění v České spořitelně. Podle něj je tato rychlost opět možná jen díky tomu, že banka nás už nějaký ten pátek zná. Díky tomu nemusí klient složitě vyplňovat řadu údajů. Banka si je díky dlouholeté známosti doplní již sama.
Proč Češi sjednávají pojištění v bance?
▪ Uspoříme čas
▪ Vše je přehledně u jednoho účtu
▪ Nemusíme kontrolovat platby pojistného, banka je ohlídá
▪ Banka pomůže nastavit výši krytí podle mých potřeb
více Info
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.