Po necelé tři měsíce si české národní týmy pohrávaly s náladou fanoušků. Dramatické okamžiky na mistrovství světa v hokeji a fotbale byly tím správným materiálem pro zdatné fotografy. Jeden fanoušek dokonce kvůli pěkné fotce skočil na jablonecké fotbalové hřiště v průběhu mezistátního, přípravného zápasu naší reprezentace s Kostarikou. Vytvořit nejhezčí kompozici a ve správný okamžik zmáčknout spoušť fotoaparátu se podařilo vítězce soutěže, která zachytila své dva syny i psa v národních barvách. Dnes byla za svůj výkon odměněna organizátorem soutěže společností Datart International, a.s při slavnostním vyhlášení v kavárně Coffee&Co. v obchodním centru Letňany. Vítězka si odnesla plazmový televizor LG. S novým digitálním fotoaparátem od společnosti Panasonic mohou své umění rozvíjet výherci druhé a třetí ceny.
Vítězné foto
Fanouškovské šílenství, které provází každou mezinárodní sportovní událost v jednom ze dvou nejpopulárnějších českých sportů, je zároveň zdrojem inspirace pro mnohé fotografy.
„Fotky měly ukázat pořádné fandění v národních barvách,“ popisuje hlavní kritérium soutěže Jiří Černák, marketingový ředitel společnosti Datart a dodává: „Největší šanci uspět měli autoři těch nejoriginálnějších snímků.“
Dosáhnout originálního výtvoru chtěli všichni účastníci soutěže. Jeden fanoušek-fotograf dokonce riskoval nepříjemnosti s pořadateli mezistátního utkání české reprezentace před mistrovstvím světa. V průběhu zápasu s Kostarikou v Jablonci nad Nisou skočil do hřiště, udělal kotrmelec a nechal se při tomto kousku vyfotit. Později prozradil, že důvodem jeho vystoupení mezi reprezentanty byla vidina výhry plazmového televizoru za nejoriginálnější fotografii v soutěži Zlatý Fanouš.
Vítězka soutěže paní Jana, v pozadí výhra. Napravo marketingový ředitel DATART Jiří Černák
Datartu se zapálení tohoto mladíka líbilo natolik, že mu o dva dny později, mimo soutěž, jeho sen splnil.
Sportovní akce jsou za námi a slavnostní vyhlášení soutěže už jen připomnělo napínavé chvíle před televizními obrazovkami. Deseti nejlepším budou obě mistrovství světa od této chvíle připomínat ceny, které od partnerů soutěže obdrželi – ať už se jedná o fotografické doplňky pro ty, kteří se umístili na čtvrtém až desátém místě, digitální fotoaparáty Panasonic za druhé a třetí místo nebo vítězný plazmový televizor LG.
„Na úspěch Zlatého Fanouše bychom do budoucna rádi navázali podobnými akcemi, které aktivně zapojí naše zákazníky,“ řekl na závěr Jiří Černák z Datartu.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.