Babinet.cz  /  Magazín  /  Čtenářské příběhy  /  Naďa: Manžel navrhl oddělenou dovolenou. Dotklo se mě to

Naďa: Manžel navrhl oddělenou dovolenou. Dotklo se mě to

23.4.2019 - redakce Babinet.cz

S mým mužem jsme v manželství víc, než pět let. Považuji nás za relativně mladý pár, který si má určitě ještě dlouho užívat vzájemné partnerské vášně a lásky. Každý rok jezdíme na dovolenou, na kterou se oba moc těšíme. Alespoň takto jsem si to myslela. Vždycky škudlím jako divá, abychom mohli jet, ale můj manžel najednou přišel s návrhem oddělené dovolené. Chce, abych já jela s kamarádkami tam, kam chci já a on pojede s kamarády na vodu. A až na konci prázdnin pojedeme spolu na takovou společnou dovolenou, na jakou jsme již zvyklí. Prý v tom nemám vůbec nic hledat a nemám se nafukovat. Ale copak je to vůbec možné? Takový návrh by se dotknul každé ženy. Nehledě na to, že už když to navrhoval, mu muselo být jasné, že na tolik akcí rozhodně nemáme peníze. Buďto pojede jen jeden na tu svou onu dovolenou, nebo oba na společnou. Na tu jednu dovolenou jakoby navíc opravdu nemáme. A to mu musí být úplně jasné.

Vůbec tomu nerozumím. Pořád mě utvrzuje v tom, že se vůbec nic neděje. Ani já sama nepozoruji, že by se mezi námi cokoliv změnilo. Ale tento návrh mě hluboce ranil. Když jsem se muže ptala, proč se mnou nechce jet, odpověděl vždycky stejně. Chce se mnou jet a není v tom žádný vedlejší úmysl. Než prý budeme mít děti, chce ještě takovou dovolenou zažít. Ale mně se to samozřejmě nelíbí. Nikdy bych mu nic nezakázala, jistě, ale mrzí mě to. Když se dva lidé milují, přece od sebe nepotřebují týden oddech. Alespoň ne v momentě, kdy oba mají možnost mít ve stejné dny dovolenou v práci a být tak spolu.

Naďa, 29 let

 

Pokud se chcete i Vy podělit se svým příběhem, napište nám do redakce na bara.klimova@babinet.cz.

Redakčně zpracovala Bára Klímová

 

ilustrační foto: pixabay.com

 

 

Vaše názory

Ely
23.4.2019 19:40

Ne, nedotklo by se to každé ženy :). Já bych to ocenila! Svého muže miluji, jsem s ním ráda, ale oddělené dovolené mi přijdou super. Jenže tady paní bude z těch, co ve jménu lásky musí dělat vše společně :D. Hele, nechte chlapa ožrat se s kamarády na vodě, a jeďte na wellness s babama. Užijete si, odpočinete a ještě budete za tu hvězdu, co ho nechala bavit se a nedělala ofrky :). A JO, až budete mít děti, tak pěkných pár let oddělená dovča nebude, možná nebude žádná :D, pokud už teď hysterčíte z týdne bez něj.

Lulho
24.4.2019 04:24

Rozumné a tolerantní ženy by se to nikdy nedotklo, ale stíhačky ano. Koukněte se na film Teorie tygra a snad si vše včas uvědomíte.

libuska
24.4.2019 05:42

Tento způsob dovolených jsem zavedla já. Každý máme jiné koníčky a jiné nároky, takže já strávila ke své spokojenosti dva týdny pod stanem na skautském táboře, který vedla naše dcera a poté týden s manželem v luxusním apartmánu, který potřebuje ke spokojenosti on. Hlavně jsme si od sebe odpočinuli. Jana

no.potes
24.4.2019 06:08

Milá Naďo, řešíte krávoviny. Já Vašeho muže chápu, že si chce o Vás odpočinout - to neberte nijak zle. Jistě Vás má rád, ale člověk v životě potřebuje i jiné lidi než partnera a občas chce být člověk sám. S Vámi je jistě často tak se mu nedivte, že chce jet na pánskou jízdu. Až budete mít děti tak toto již nebude možné. Nevytýkejte mu, že si chce ještě užít svobodu než přijdou děti. I Vám třeba prospěje pár dní od manžela. Týden přece není tak dlouhá doba. Přece nejste citové klíště, které by na partnerovi tolik viselo, nebo ano? Co se týče peněz na dovolenou navíc - co Vy víte, třeba si na ni ušetřil. A pokud se bojíte, že Vám tam bude nevěrný - to může být kdykoliv a kdekoliv. Sama píšete, že mu nic nezakazujete (copak jste žalářník, že musí prosit o svolení?). Prostě jej nechte jet a nic mu nevyčítejte. Nekazte si vztah takovou prkotinou.

pravac
24.4.2019 06:59

Já bych to naopak uvítala - když jste s partnerem každý den, máte určitě aspoň někdy potřebu si od sebe "odpočinout." To neznamená, že se hned rozejdete, stačí den, dva třeba sama na návštěvě u rodičů či sourozenců. A když si představím, že bych trávila dovolenou třeba s rodinami přátel mého bývalého manžela jen proto, abych byla s ním, tak budu raději chodit do práce. Nechte ho, ať si užije dovolenou jako před manželstvím a vy si to zařiďte taky.

tra
24.4.2019 07:00

Milá paní, vaše starosti na mou hlavu. To, že by se to dotklo každé ženy, je totální kravina, drahá. Probůh, přece je normální, že každý z partnerů má své zájmy a přátele a chce si jich užít - a přitom vás nechce tahat s sebou, když ví, že by vám to tak docela nesedělo nebo byste se tam nudila. Já letos vyrážím na dlouhý pěší pochod po jižní Evropě a drahý mezitím jede na čtrnáctidenní závody. A spolu si pak užijeme třeba jen prodlouženej víkend. A mimochodem, příjemnej bonus navíc je totěšení se z dovolené zpátky domů na svého partnera.

hapehape
24.4.2019 07:49

V tomto příběhu hlavní roli hraje věk, Naďa je příliš mladá, v zamilovanosti vidí, že dva mají být stále spolu, v pozdější věku ocení, každý pár dní sám, ne jenom si od sebe odpočinout, ale také pobývat s jinými lidmi. Než bych hned zavrhla a cítila se dotčená, alespoň jednou vyzkoušela, pár dní každý sám, pár dní spolu, pokud jsou v tom korunky, tak tu společnou část bych trávila výlety z domova, něco na zahradě ugrilovala(pokud je možnost), popila nějaké to vínko, společně zalenošila, déle stávala.

hapehape
24.4.2019 07:58

chybička - ne déle stávala, ale vstávala

Piccola
24.4.2019 08:28

Oj, paní, vy mi připomínáte mého bývalého manžela - 24 hodin spolu, nemohla jsem si ani vydechnout, aby u toho nebyl.... kruci. Už ty vaše věty "mě se to samozřejmě nelíbí" (jaké "samozřejmě"???), "když se dva lidé milují, přece od sebe nepotřebují týden oddech" (no, věřte, že potřebují. Manžel asi potřebuje týden oddech od vás), "nikdy bych mu nic nezakázala, jistě" (ale vždyť k tomu se skoro chystáte, ne?). Pochopte, že ne každému člověku vyhovuje být neustále s tím druhým a neberte to tak, že vás nemá rád. Jen prostě potřebuje být nějakou chvíli s kamarády, s partou chlapů. Je vám 10 let, že bez něj umřete hlady nebo steskem? A ještě ten váš úvod "vždycky škudlím jako divá, abychom mohli jet" ... no, třeba si chce odpočinout i od toho "škudlení", nemít pocit, že si nemůže nic koupit, aniž by to ten druhý nepočítal, nepřepočítával a ve všem neviděl "to si nemůžeme koupit, škudlíme na dovolenou".

johanka z arku
24.4.2019 09:26

Můj manžel má zdravotní potíže a dlouhé procházky po městech a návštěvy památek ho unavují a moc z toho nemá. Tak navrhl, abych příště jela s dcerami nebo s kamarádkami - a my 2 spolu si zajedeme na nějaký klidnější pobyt:) Myslím, že je to super řešení pro obě strany. A když Vám manžel navrhl strávit 2 dovolené - tak na to určitě taky vydělá a ještě to udělá rád, když má vidinu týdne s kamarády:) Dopřejte mu to:)

orchidejka
24.4.2019 09:45

Milá Naďo, ne nezbláznil se!!!!! Vezměte "vaše" uškudlené" peníze a vyrazte někam s kamarádkami - pokud nějaké máte ;-) a společnou dovolenou můžete strávit třeba v Čr pod stanem nebo využít slevomatů apod.jsou tam krásné pobyty pro dva - wellnes, romantika za rozumné peníze

Anne987
24.4.2019 12:38

Moje zkušenost z okolí je, že tohle si vydupal přítel jedné kamarádky už na začátku vztahu - že ho jednou za rok pustí na dovolenou samotného s kamarády. No a dopadlo to tak, že hned na první dovolené trávené osamote se vychrapal za povzbuzování kamarádů s niakou nahodou známostí a ještě se domů vrátil s tým, že se si není jistý jestli tam nenechal srdce.. Tak bych byla opatrná. Pokud je vztah v pohodě a oběma jde jen o ten oddych a ne si tam hledat náhodné známosti pač si něco kompenzují, tak ok. V opačném případě bych do toho nešla a radši si užila společnou dovolenou zaměřenou na zlepšení stávající vztahu.

Damián
24.4.2019 12:53

Milá Naďo, tlačte na něj, že dovolená má být společná. To si Vás nemusel brát. Já ty moderní manýry neuznávám. Něco jiného by bylo, pokud byste souhlasila.

Ely
24.4.2019 12:57

Hele, pozor, Damián vás chce rozvést :D. Závislá pipka není úplně moderní manýr :D. V případě Nadi nejde ani tak o dovolenou, to je zástupný problém. Hlavní problém je, že je pravděpodobně nezralá, na partnerovi závislá osoba. Anebo se pletu a je normální být partnerovo klíště :D. Takže, ano, tlačte na partnera, to se na ti dovolenou bude určitě o to více těšit :D.

noral
24.4.2019 12:59

Milá Anne987,pokud vztah není v pohodě a jednomu něco chybí nebo není spokojen,"vychrápání se" může odehrát kdekoliv a kdykoliv,nemusí to být jen oddělená dovolená.Léta jezdím na dovolenou nejraději sama,a to i k moři,jsou lidé kteříse tomu diví,hlavně ženy by samy nejely,potřebují za zády bud kamarádku nebo manžela.I když já netuším proč,normálně uvažující člověk si na letišti najde co potřebuje,zeptá se,umí číst..........no prostě nejlépe si odpočinu sama.Nevím proč by se měl jeden nebo druhý otravovat 14 dní jen proto že jeden nesnáší vedro a moře a druhý nemusí chodit po horách a spát ve stanu.

noral
24.4.2019 13:02

Dodatek.Toto co jsem napsala zná většina párů,ale je tu i možnost že paní z článku je tzv.liána vinoucí se po manželovi a chce za každou cenu sdílet vše s manželem.Ono........každý den jíst řízky se člověku přejí,dopřejte si občas právě třeba tu oddělenou dovolenou,bude to myslím ku prospěchu vás obou.

lefaba
24.4.2019 15:29

Ono je trochu rozdíl, jestli návrh na oddělenou dovolenou přijde po 5 -ti letech manželství nebo po 10,15. Je jasné, že mladá paní je ještě hodně zamilovaná a tudíž přirozené, že chce dovolenou trávit splolečně.Jestli si její manžel potřebuje "odpočinout" po pětiletém manželství, co bude dělat po 10-ti letech a více? A až přijdou děti ?Navíc, poklud místní "radilové" článek četli pozorně, paní jasně píše, že na dvě samostatné dovolené prostě nemá peníze. Nikde se paní také nezmiňuje o tom, že by mezi ní a manželem bylo něco v nepořádku nebo že by mu bránila v jeho koníčcích ani stýkat se s kamarády, takže označovat ji hned za klíště apod. je přinejmenším hloupé.

noral
24.4.2019 15:50

Tak já si myslím že to dopadne tak že manžel na svou dovolenou zkrátka pojede,že se prostě sebere a na vodu pojede.Na paní je,jak to vyhodnotí,jestli bude trčet doma,protože uvěří tomu že pojedou pak společně,nebo pojede s kamarádkami.Ovšem paní je mladá,já jsem stará,takže po mých zkušenostech s muži,bych jela s kamarádkami a pořádně si to užila.

Gagos
24.4.2019 16:37

/Ne, opravdu nemusíte dýchat stejný vzduch 24/7/365.... Nevidím jediný důvod, proč by nemohl jet s kamarády na vodu a pak na další dovolenou s vámi.... Třeba to s těmi penězi není tak hrozné, když on tady tu možnost vidí...

hrdv
24.4.2019 16:55

Já teda nevím, asi jsem staromódní, ale zcela chápu Naďu. V dnešní uspěchané době, kdy se lidé přez týden pomalu nevidí - přez den v práci, večer rychle něco pofackovat a člověk pomalu usíná. Když se ještě připočte nějaký koníček nebo kamarádi, najednou zjistíte, že žijete s někým, koho už vlastně neznáte. Já si vážím společných akcí s manželem, je to pro mě nejbližší člověk a docela určitě by mi bylo líto, kdyby se rozhodl jet na dovolenou sám. Něco jiného jsou takové ty rychlé akce s kamarády, ale dovolená je rozhodně pro nás oba společná.

hrdv
24.4.2019 16:58

Jen tak na okraj, s manželem jsme spolu už 20let a máme tři děti, takže nejde o čerstvou zamilovanost.

Ely
24.4.2019 17:08

Hrdv, ale on navrhuje dovolené dvě. Jednu s kámoši a druhou se svojí ženou. Hlavně ona nikde nepíše, že by se viděli málo. Ona tady jenom brečí, že manžel si dovoluje chtít být chvíli bez ní. Já jsem vdaná ani mě rok a klidně bych manžela "pustila" na separátní dovču, kdyby projevil zájem. Věnuje se mi dost na to, abych neměla potřebu dupat nožičkami, že chce chvíli dýchat jiný vzduch než já :D. A to jsme oslavili tříleté výročí vztahu a ještě ani ne rok manželství. Jenže máme dítě, takže ty dovolené nejsou tak jednoduché :D. Já asi nebudu moc chápavá, když napíši, že Naďa je nesamostatná hysterka a klíště. Sorry. Navíc...domnívám se na základě zkušeností několika kamarádek, že přesně od takovýchto "chci být furt s tebou" ženských pak ti chlapi utíkají k vyrovnaným, vyspělým ženám, které umí být pár dní samy.

Anna01
24.4.2019 17:40

Já tedy s Nadou souhlasím. Jsem s manželem skoro 12 let a nikdy jsme od sebe nebyli... Až na ty dny kdy jsem byla v porodnici

ilueli
24.4.2019 17:44

Jste na něm příliš zavěšená, to je celé. Já bych to nehrotila - on chce na vodu, ať tam jede, pak pojedete na tu společnou dovolenou. Jo - a máte krásnou příležitost vytáhnout na světlo cenu té společné dovolené, prostě řekněte, že je to tím pádem nákladnější, a ať sebou mrskne a dodá navíc peníze, když už chce jet na 2 dovolené. Proč byste to měla odnášet jen Vy? Fakt si z toho nedělejte hlavu, a hlavně to neřešte a neotravujte sobě a jemu život.

Anna01
24.4.2019 17:44

A podotýkám, že to není tak, že bych manželovi něco zakazovala, ale jednou jsme rodina a dovolenou si užíváme společně. Nečekal jiného je zajít si s chlapama na pivko, ale odjet na týden bůh ví kam to ne. Tedy pokud to vyhovuje oběma, pak samozřejmě není problém. Znám pár lidí, kteří preferuji oddělené dovolené a jsou spokojeni. Já ten typ nejsem a manžel díky bohu také ne. A pokud toto jednomu z páru vadí, měl by to ten druhý respektovat.

Anna01
24.4.2019 17:48

Když tak čtu ty názory, jak by to tady většině nevadilo, musím se smát. Vy asi nejste moc zamilovaní a spokojení, když se chcete své drahé polovičky zbavit

noral
24.4.2019 18:51

Paní Anno,lidé co budou týden od sebe,se přece nechtějí jeden druhého zbavit.To snad nemyslíte vážně.Jak už jsem psala,jezdím léta sama na dovolenou,v poslední době párkrát s přáteli.Nevěřila byste,kolik tam vidím dvou nebo i vícečetných skupin žen,a nejsou to zdaleka jen rozvedené nebo vdovy.Je hodně vdaných žen které mají manžely kteří zásadně odmítají jezdit k moři,a nemají problém s tím že žena jede bez něj.Manžel je pak třeba na chatě,nebo s partou přátel na vodě.

hrdv
24.4.2019 18:58

Ely, já taky nebudu moc tolerantní a chápavá, když vám otevřeně napíšu, že naopak nevyzrálý mi přijde váš názor. Člověk se má vyřádit zamlada, klidně si vyzkoušet různé sólo jízdy, blázniviny a tak vůbec, ale když pozná někoho, s kým je mu dobře, rozumí si s ním po všech stránkách, nemá potřebu si od něj tvz odpočinout notabene nakolik dní. Máme rodinu, je nám spolu hezky, oba máme čas, který trávíme bez toho druhého, ale mnohem lepší je ten, který trávíme spolu.

Ely
24.4.2019 19:25

Hrdv, tak jo, zkusím manželovi navrhnout, že budu jeho koule u nohy, protože před třicítkou se bezpečně vyřádil dost :D. No nic. Ať Naďa dělá hysterickou liánu, co si neví rady se svým volným časem. Ale ať se pak nediví, že to jejího chlapa přestane někdy v budoucnu bavit. Já jsem ráda, že má můj muž pořád svoje kámoše, a až přijde s tím, že jedou na vodu, a že s rodinou pojedeme potom, tak sbalím caparta, kámošku a pojedeme na wellness, kam se mnou on nechce :D. Mě by bylo stydno být taková nesamostatná, závislá ženská. A Anna01 to tady nepochopila už vůbec. Nikdo se partnera nechce zbavit...ale chce mít i čas jen pro sebe. Můj muž je úžasný člověk, a po týdnu bez něj bych se na něj nezřízeně těšila :).

lefaba
24.4.2019 20:21

Ely, jakmile vám někdo neschvaluje, co tady píšete, jste agresívní. Zřejmě u vás nebude všechno tak v pohodě. Naprosto souhlasím s paní Annou01 a paní hrdv. Podle toho, jak reagujete, máte do vyrovnané a vyzrále ženy hodně daleko.

Ely
25.4.2019 05:21

Vy jste očividně ještě nikde nečetla agresivní koment,

Ely
25.4.2019 05:23

Jee, nějak mi zmizel zbytek :). No, znovu se mi to psát nechce. Závisláky já nerada, takže ať Naďa dává pozor, ať jí manžel nezdrhne.

Kaprar11
25.4.2019 06:33

33 let jsme manželé za tu dobu jsme neměli potřebu někde trávit čas odděleně.Na jaře jedeme na čtyř až pěti denní welnes,V létě na třítýdenní dovolenou.Já za celá ta léta takovou potřebu neměl a z chování manželky i když za ni mluvit nemohu ale jak ji znám řekla by mi to,tuto potřebu také neměla.Brali jsme se když manželce ještě nebylo šestnáct a v sedmnácti měla dvě děti myslím si přesto že ze životem byla a je spokojená.Aspoň nikdy nic neříkala dcery letos mají 33 a 32 let a po mnoha letech máme syna kterému už dnes je sedmnáct.Dnešní dvacetileté či pětadvacetileté dámy mají dítě a brečí jak to mají těžké že si života neužili,dcera měla první dítě ve třiceti a toto už jsem od ní také slyšel.Hned jsem ji vpálil jen pleny vyvařit,vyprat,usušit,vyžehlit oni jen zabalí a hodí do koše.Ale stejné jsme to měli se synem také už jen zabalit a vyhodit.Manželka nemá potřebu ani chodit s kamarádkami na kafíčko ale stejně jsem na tom já na pivo vážně nechodím.A pokud je vedro léto a máme tu potřebu tak na to pivo jdeme spolu a posedíme někde na zahrádce i když já ho moc nemusím a tak si kolikrát dám kávu či limo ale i to pivo nebo jdeme do města na zmrzku.Nevím vždy pro nás bylo důležitější bít spolu a s rodinou jak někde courat každý sám.Kdyby přišla s tím že chce někam vyrazit s kamarádkami na dovolenou asi bych ji nebránil ale zřejmě bych byl v šoku poněvadž takovou bych ji neznal.Užíváme si toho hodně kino,aquapark,všelijaké slavnosti třeba i pivní kam se chystáme 11.5 do Mostu či dočesná v Žatci mě bude letos pětapadesát a manželce padesát tak snad toho máme ještě hodně před sebou a chování zřejmě už měnit nebudeme.Když to tak sleduji myslím si že všechny problémy co dnes mají páry pramení jen s toho že si každý hrabe na svém písečku.Mejdánky každý zvlášť poté se to zvrtne a už je nějaký problém a tak se nemůžeme divit tomu množství rozvodů.Máme jednu kamarádku ta si už patnáct let jezdí užívat sexu k moři ještě se s tím pochlubí a manžel ji to toleruje přeci ji má zbytek roku pro sebe každý ale není tak tolerantní možná když je u moře tak taky někam chodí ale nepochlubil se.Ve výsledku nemohu nikoho soudit to už záleží jen na paní jak se s tím vyrovná.Jeden kamarád už umřel a v docela mladém věku infarkt,ten jezdil právě vždy na čtrnáct dní na tu vodu a jeho manželka seděla doma s dětmi a na společnou dovolenou za ty roky nikdy nejeli těžko poté někoho soudit dovolená byla jen pro něho.A to ještě jezdil na jaře odemykat vodu a na podzim zamykat takže zase tak tří či čtyř denní výlet.Každý si může plácat játra jak chce já osobně bych svůj život za jiný neměnil a dokonce chápu i ty kteří mají potřebu dennodenně vysedávat v hospodě ale chudáci ty ženské když sedí doma samy pokud jsou tak hloupé jako ta kamarádova,nebo sedí doma a musí se starat o děti zatím co si partner si užívá.

Dox
25.4.2019 09:56

Přijde mi, že většina diskutujících se dusí v dlouhodobém vztahu a těší se, až si od svého partnera odpočinou. Jenže po pětiletém vztahu, kdy jsou lidé ještě zamilovaní a v dnešní době často tráví spoustu času v práci, by se dalo očekávat, že se na sebe a na čas strávený společně budou těšit. To není nesamostatnost ani závislost! Pokud partner už teď dává přednost dovolené s kamarády (na další, společnou dovolenou by už nezbyly peníze), je jasné jaké má priority a pokud časem budou mít dítě a tím pádem ještě méně peněz, bude paní i s dítětem sedět doma a partner si bude prosazovat svou a užívat si s kamarády. Myslím, že on není rodinný typ a jeho postoje se nezmění.

Ely
25.4.2019 14:30

Ale on chce jet s kámoši a potom s ní, vždyť se to v článku jasně píše. Manželstvím fakt nemusí začínat doživotní konec akcí na přáteli. Spíše mě napadá, co to mívají za dovolenou, když by na ni neměli po týdnu na vodě...? Za svobodna jsem jezdila na vodu každý rok, patnáct let v kuse, s manželem jezdíme na dva týdny..a i tak nás to stojí víceméně pakatel, pod stanem a s vařičem je to sranda a poměrně levné :). Navíc píše, že škudlí jak divá :(. Co tak manžel voda, ona kámošky a potom společná, méně uškudlená dovča. Když jí jde o to, být spolu, tak to asi nemusí být hogo fogo, ne, klidně pod stan k rybníku. Jo, kdyby mi chlap řekl, že dovolená nebude ,protože on jede na měsíc okružák po Španělsku na mašinách a při tom kouknou z lóže na El Clásico, tak bych se taky vztekala, protože bych záviděla :D. Ale týden voda....jestli nemají ani na tohle, tak bych si asi dovolenou odpustila a hledala lepší práci. A kamarádi jsou taky důležití. Chtít jet s kámoši přece ještě neznamená, že partnera nemiluju. Podle mě si zahrává. Manžel nakonec nepojede, pojedou na tu společnou dovču, on bude otrávený a další článek tady bude brekot, že manžela nebavila dovolená, přitom na ni celý rok šetřili.

Kaprar11
25.4.2019 15:59

Paní kde žijete jsme tři týdny v červenci na rybách pod stanem už dvacet-pět let jezdíme stále na stejné místo a mohu vám zaručit že tato dovolená není zadarmo.Vyjde to nejméně na deset tisíc i více nebudeme se na dovolené omezovat a to neplatíme žádný kemp jsme jen v přírodě na odlehlém místě bez vody a elektriky.Tak že ubytování pod stanem zdarma jen si vezměte konzervy pro tři lidi nestojí na tři týdny stokoruny ale nějakou tu tisícovku ano,dále přílohy a letos to bude ještě dražší jen co dnes stojí brambory.Dojíždění na nákup tak benzín pití a že se toho vypije v těch vedrech.Když pán bude platit kemp jídlo v hospodě poněvadž se nebude omezovat,určitě pivo a jiné alko s přáteli tak i ten týden nevyjde levně jen co dnes stojí kempy asi nemáte představu.Ano pokud paní ve vztahu udělá kompromis je její rozhodnutí.Pokud ustoupí a nebude se cítit dobře vztah nebude dobrý tak za nějaký čas bude další problém a možná větší s kterým už se nesmíří nebo smíří a bude dělat do budoucna husu a puťku domácí a už bude ustupovat vždy nebo vztah ukončí jiná možnost není.Pokud to tedy hodí za hlavu nesmí o tom dále více mluvit pokud ne tak si to musí mezi sebou vyříkat a určit prioritu.Jasně napsala že na tři dovolené vážně nemají a i kdyby měli tak paní by se na té své klidně mohla nudit to ji nikdo nezaručí že si to užije a pokud bude jen trochu žárlivá což z jejího popisu cítím tak si to protrpí a nepomůže ji ani vířivka či masáže.Je mi líto že mluvím proti chlapovi ale nemohu si pomoct.

Kaprar11
25.4.2019 16:03

A nehodláme žrát jen konzervy.

Kaprar11
25.4.2019 17:17

Pořídit si stan,spacáky,matrace,vařič,nádobí,kempink výbavu nebudu sedět na zemi a žrát z ruky takže stůl židle člověk i v té přírodě chce nějaký komfort,vedro tak slunečník po případě gril a to grilujeme skoro každý den.Fakt něco stojí a nejsou to drobné a budovali jsme výbavu a obnovovali celé roky třeba stanů už jsme měli šest používáme vždy dva jeden na spaní druhý kuchyně a skladiště a to velké nejméně pro šest osob fakt nestojí pětistovku.Stejně jako se už v našem věku neobejdeme bez matrací komu by se chtělo spát na zemi a ty také nejsou levné a kvalita nic moc už jsme jich měli požehnaně plakat že mě s toho spaní na zemi bolí záda fakt nechci i když dříve jsme měli karimatky.Bomby k vařiči spotřebujeme až čtyři za tři týdny tak máme čtyři nebudu čekat až dojde abych valil kilometry někam naplnit,kávy se vypije mnoho litrů.Všechno něco stojí a zadarmo vám nikdo nic nedá namítnete že se vše dá půjčit kolik je tak ochotných já to jednou udělal a přišel jsem o stan musel jsem běžet koupit nový a to ho měli týden.

Ely
25.4.2019 19:18

Já to nerozporuji :). Vím ale, za kolik jezdíme my, a žádná řacha to není. Každopádně, letos asi nebude voda, takize být mladá paní v klidu. :D

Damián
30.4.2019 17:55

Vzkaz pro Ely. Já nechci nikoho rozvést. Jsem vdaná 25 let a pořád dovolenou trávíme spolu. Nikdy manžel nepřišel s tím, že odjede sám. Nám to tak prostě vyhovuje.

bastet
19.6.2019 20:18

Přiznám se, že by se mě toto oznámení po pěti letech s manželem a ještě bez dětí asi dotklo také. Ale my na sebe nemáme moc času, když manžel hodně pracuje nebo se věnuje svým koníčkům a mě jako ženu zanedbává a k tomu máme ještě dva malé kluky. Často si připadám sama, takže si společnost lidí kompenzuji kamarádkami a výlety s nimi a dětmi. Jedině z tohoto důvodu by mi oddělená dovolená opravdu vadila. Nevím, jak paní Naďa s manželem doma tráví čas, jestli ho spolu tráví. Bez dětí je to rozhodně snadnější. Vzala jsem si muže, abychom spolu žili a ne jen se vedle sebe míjeli. Abyste si nemysleli, manžel má koníček, kvůli kterému jezdí pryč na prodloužený víkend pravidelně každý rok. Také mám své koníčky, takže si to pěkně vykompenzuji. Jsme spolu zatím jen 7 let, tak kdo ví, co bude za dalších 7. Třeba budu ráda, když odletí na Měsíc.

hanah009
16.10.2019 02:43

Mám toho hodně co říct, ale ne čas, protože jsem četl o každém, kdo mohl napsat svůj příběh. Velmi vděčný, že jsem tady. Když můj manžel odešel, cítil jsem se jako umírání (téměř pláč), když jsme jeli minulý týden, a on mi dává poklepání po zádech a rychlé „ahh“. nebyli jsme tak šťastní po dlouhou dobu, byl očarován dívkou, kterou potkal na služební cestě do Dominikánské republiky, a zacházel se mnou a dcerou krutým způsobem, opustil nás bez jakéhokoli zdroje financování, nedivím se mu, protože on nebyl v jeho pravé mysli, všechno poděkování doktoru Ajayimu, který pomáhá vykonávat kouzlo, aby ho dostal zpět k nám, pokud procházíte těžkým časem, protože už nerozumíte chování manžela ve svém manželství nebo jste se rozvedli a potřebujete svůj bývalý manžel nebo manželka zpět nebo prožíváte těžké časy ve svém vztahu a potřebujete rychlé řešení, můžete se obrátit na doktora Ajayiho na jeho e-mail Drajayi1990@GMAIL.COM NEBO CO JE PAPÍR +2347084887094. PODPORUJE, ŽE Vrátíte se ZDE DO DĚKUJI

sherylweiss
5.7.2022 06:17

Sheryl Weiss, skutečný životní příběh: Sdílím toto svědectví s partnery, kteří trpí problémy ve vztahu. Můj manžel mě opustil před 3 lety. Byl jsem zraněný a potřeboval jsem pomoc, tak jsem hledal na internetu a narazil na stránku, kde jsem viděl, že doktor Ola pomáhá dalším lidem s podobnými problémy. Kontaktoval jsem ho a on pro mě vytvořil speciální kouzlo. K mému překvapení se manžel po 24 hodinách vrátil domů. Takto jsme se znovu setkali a v mé rodině je hodně lásky, radosti a klidu. Dr. Ola můžete také kontaktovat na WhatsApp: +27 63 597 0874 nebo e-mailem: drola.banjo@gmail.com. Jsem živým svědectvím jeho práce, tento člověk je skvělý.

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz