Z televizních obrazovek na nás diváky útočí reklama, ale také nabídka různého zboží. Televizní prodej (teleshoping) na nás z televizních obrazovek útočí několikrát za den. Nabízí nám různé druhy zboží, ať už je to nádobí, cvičební nářadí, tablety na hubnutí, technické vybavení do kuchyně, čističe, vysavače s použitím vody a další. Jejich výčet by byl ještě dlouhý. Podle nabídky prodejce jsou to jen a jen vysoce kvalitní výrobky, které musíte mít, i když někdy je okem patrné, že kvalita není taková, jakou hlásá nabídka. To se ještě dovíme, jaká je to výhodná cena za daný výrobek a poslední, čím je útočeno na diváka – potencionálního zákazníka je, že pokud si daný výrobek objednáte do několika minut od jeho nabídky, dostanete slevu, nebo malý dárek. Posledním lákadlem k nákupu je řečeno, že pokud nebudete s výrobkem spokojeni, můžete ho do 14 dní vrátit a budou vám vráceny také peníze. Všechno to zní lákavě, ale málokterý divák si všimne malých písmen v textu, kde je napsáno že peníze budou vráceny jen za zboží, které nebylo použito!
A tak jak zákazník zjistí kvalitu zakoupeného zboží, když ho nemůže ani vyzkoušet?
Na každé zakoupené zboží se u nás vztahuje reklamační řád, ale jaké máte zkušenosti s nakupováním zboží „na dálku“ právě Vy?
(Máte téma, které chcete zveřejnit Pod lupou? Zašlete na info@babinet.cz Stanoviska zde uvedená nemusí vyjadřovat názor Babinet.cz)
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.