Babinet.cz  /  Magazín  /  Život a vztahy  /  Projekt ArtBees podpoří české i slovenské podnikatelky a lokální značky

Projekt ArtBees podpoří české i slovenské podnikatelky a lokální značky

28.6.2016 - redakce Babinet.cz

České i slovenské podnikatelky mají až do 15. července 2016 možnost přihlásit se k účasti v unikátním programu na podporu kreativního podnikání v oblasti designu a tvorby z textilií a přízí, šperků, keramiky, skla a řemeslné tvorby. Projekt ArtBees je vzdělávací program pro 50žen podnikatelek, které mají minimálně rok podnikání za sebou a ověřený produkt s potenciálem dalšího růstu a současně využívají převážně lokálních zdrojů. Účastnice budou své podnikání rozvíjet za podpory silné značky jako je Coca-Cola a partnerů Moudré podnikání žen a ArtBee.

Cílem projektu je kultivovat a rozvíjet místní kreativní podnikání a pomoci vytvářet nové pracovní příležitosti v Čechách i na Slovensku.

„Baví nás podporovat a rozvíjet malé podnikání žen, spojovat ženy a učit se společně. Záměr programu vznikl z touhy všech partnerů po reálné a praktické podpoře lokálnímu, férovému a kreativnímu podnikání v České a Slovenské republice. Tento program chce pomoci odvážným a šikovným ženám, proto jsme projekt pojmenovali po včelách, které symbolizují pracovitost, krásu, soudržnost a péči o celek,“ uvádí Lenka Papadakisová, odborná garantkaprojektu.

„Coca-Cola podporuje ženy podnikatelky po celém světě, je to jeden z našich globálních projektů společenské zodpovědnosti. V každé zemi hledáme projekt, který by podpořil ekonomickou a podnikatelskou nezávislost žen, zejména těch, které práci kombinují s rodinou. V projektu Artbees se spojuje praktická pomoc ve formě mentoringu a business koučingu s empatíckým přístupem k ženám podnikatelkám. To nás oslovilo a doufáme, že díky projektu mnoho žen rozvine své schopnosti a posune podnikání o úroveň výš,“ říká Kateřina Eliášová, ředitelka komunikace společnosti Coca-Cola pro ČR a SK.

Finální výběr účastnic do projektu proběhne v polovině srpna formou Dne D za účasti odborné poroty a samotný projekt bude realizován od září 2016 do května 2017.

Účastnice se v průběhu projektu prostřednictvím tzv. bootcampů(intenzivní výukové tréninky) se zkušenými lektory naučí vytvářet rozvojové strategie a svůj business plán vedoucí k navýšení obratu a tím i počtu klientů prostřednictvím nových prodejních kanálů. Autoři projektu mysleli i na podporu prodeje výrobků a značek zapojených tvůrkyň prostřednictvím Pop up Koncept Store v Praze  a Bratislavě, které budou vyvrcholením celého projektu.

Co mohou zájemkyně udělat, aby se do programu dostaly?

Formulář k potvrzení zájmu a závazná přihláška s detailními informacemi je na http://artbees.wix.com/program

 

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz