Řetězec supermarketů BILLA připravil pro své zákazníky novou věrnostní kampaň, tentokrát s tematikou Angry Birds. Od středy 12. března až do 10. června budou nakupující v prodejnách dostávat za své nákupy samolepky, které budou později moci vyměnit za plyšová zvířátka s podobou postaviček z této populární hry.
„Podobné věrnostní akce měly u našich zákazníků vždy velmi kladné ohlasy. Chceme se i nadále prezentovat jako moderní supermarket 21. století, i proto jsme zvolili jako téma Angry Birds, které má většina lidí spojené s hraním na chytrých telefonech. Kolekce plyšáků se u našich zákazníků v České republice vždy setkávaly s velkým úspěchem a věříme, že Angry Birds budou v této tradici pokračovat,“ řekla Simona Breen, ředitelka marketingu BILLA Česká republika.
Princip je obdobný jako u předcházejících akcí
Za každých 200 korun nákupu zákazník obdrží jeden bod. Jakmile nasbírá 20 bodů, získá plyšáka za 49,90 Kč a v případě, že nasbírá jen 15 bodů, si jej může dokoupit za 199,90 Kč. Plyšové hračky je možné zakoupit i za plnou cenu 499,90 Kč za kus bez nutnosti sbírat body. Hrací karty budou k dispozici na všech 206 prodejnách Billy v Česku.
Více informací na www.billa.cz
Komerční text
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.