Téměř vždy je na vině špatná organizace časových plánů nabízených služeb. Nejčastěji se totiž zákazníci objednávají do kosmetických studií, wellnes center či fitcenter telefonicky. Takováto objednávka zabere zákazníkům i personálu studia mnoho času a často nevede ke spokojenosti obou stran. Skloubit totiž požadavky klienta s časovými možnostmi studia, či jeho pracovníků není snadné a někdy to dokonce není možné. Důsledkem toho pak může být úbytek klientů.
S tím může ale pomoci rezervační systém. Ten nabízí zákazníkům kompletní a jednoduchý přehled volných termínů, na které se mohou objednat. Usnadňuje ale zároveň práci zaměstnancům studií. Provozovatelé díky rezervačnímu systému také získají na klienty emailový kontakt a mohou je tak dále oslovovat se speciálními nabídkami a jinými akcemi.
Systém objednávek je mnohem snazší a přehlednější pro všechny strany. To mimo jiné dokazuje i fakt, že se firmám po zavedení rezervačního systému zvedají tržby, či návštěvnost.
„Rezervační systém Supersaas používáme od září 2012. Již během pár měsíců jsem zaznamenala asi o 10% vyšší obsazenost. Ale především jsou klienti nadšeni, že se mohou objednat ve chvíli, kdy si na to vzpomenou, třeba o půlnoci. Nemusí ztrácet čas telefonováním a nemusí na to myslet. Noví klienti oceňují, že si prohlédnou mé webové stránky, a když je cokoliv zaujme, tak se mohou okamžitě objednat. Online rezervační systém je pro klienty mnohem komfortnější, než klasické telefonování.“ Říká Jana Sládková, majitelka kosmetického studia Aithér.
Podobnou zkušenost má i Adam Černý z Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné „Rezervační systém SuperSaaS nám ušetřil mnoho práce s evidencí a kontrolou nad rezervacemi do vzdělávacích školení a worskhopů s vysokou kapacitou a velkým množstvím aktivit během vzdělávacího projektu Inovace – cesta ke zvyšování konkurenční schopnosti a rozvoje regionů. Tradičními způsoby přihlašování přes formuláře a email by bylo realizování aktivit velmi chaotické a neefektivní.”
Společnost Supersaas uvádí, že přes jejich rezervační systém bylo již vytvořeno přes 18 milionů rezervací! Rezervace je možné provádět 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
Pokud si podnikatelé nejsou jistí, zda opravdu chtějí na tuto formu objednávek přejít, mohou pro začátek vyzkoušet Supersaas verzi zdarma. Bezplatná verze není časově omezena a klient se může kdykoliv rozhodnout pro přechod na verzi placenou, která začíná již na 150 korunách měsíčně. Řada drobných živnostníků podnikajících ve službách má problém s nedostatkem klientů, což mnohdy vede k úpadku jejich podnikání. A to i přes to, že služby, které nabízí jsou kvalitní. Kde je chyba?
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.