Rádce do kapsy, který pomůže s výběrem elektroniky, potravin i dalšího zboží. Pomocník, který odhalí škodlivé výrobky a poradí i s problematickou reklamací. To vše je nová mobilní aplikace časopisu dTest, kterou si spotřebitelé mohou nyní zdarma stahovat do všech mobilů na platformě Android a iOS (Apple iPhone).
Sedm užitečných výhod na straně spotřebitele
Při nakupování v českých i slovenských obchodech budou mít zákazníci nového rádce. Mobilní aplikace dTest přináší sedm funkcí, které pomůžou při rozhodování o správném produktu. Uživatelům stačí sáhnout do kapsy a mají k dispozici:
- výsledky testů jednotlivých výrobků,
- srovnání testovaných výrobků,
- nákupní průvodce,
- rychlé spotřebitelské rady,
- databázi nebezpečných výrobků,
- katalog "éček",
- přímé volání do poradny dTestu.
Zjistěte, co nakupujete
Mobilní aplikace dTest přináší spotřebitelům možnost okamžitého shlédnutí testu výrobku během nakupování. Stačí do aplikace zaznamenat název produktu nebo vložit čárový kód a aplikace sama vyhledá, zda je výrobek jedním z více než 9500 testovaných. Pokud ano, uživatel dostane náhled testu zdarma. Úplné výsledky si budou moci bezplatně prohlédnout předplatitelé časopisu dTest. Ostatní si mohou okamžitě zaplatit za konkrétní test nebo srovnání. Testy a srovnání jsou jedinou placenou částí aplikace - zbylých pět je zcela zdarma pro všechny.
Chytrý mobil má v kapse téměř každý třetí Čech
Obrana spotřebitelů je poselstvím dTestu už od roku 1992. Od té doby se v nakupování a marketingových praktikách firem na trhu mnohé změnilo. Proti sofistikovanějším přesvědčovacím metodám však existují také stále efektivnější prostředky, kterými se nakupující dostanou k objektivním informacím.
“K myšlence vytvořit mobilní aplikaci nás přivedlo rozšíření chytrých telefonů, které spotřebitelům umožňují řadu věcí vyřešit i ve chvíli, kdy jsou daleko od počítače s internetem. Naši aplikaci zájemci najdou v Google Play a Apple App Store jednoduše pod názvem dTest,” říká Markéta Lajdová z časopisu dTest s tím, že majitelem smartphonu je v Česku už téměř každý třetí. Dokládá to nejnovější studie Mobile Solutions, MMA a Ipsos, která udává 29% míru rozšíření “chytrých telefonů” v ČR.
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.