Zábavná barevná řada mobilních telefonů s dotykovou obrazovkou přinese rychlé surfování pointernetu, sociální sítě a hry milionům uživatelů
Společnost Nokia včera udělala další krok na cestě k připojení další miliardy uživatelů k internetu a odhalila rodinu telefonů Asha Touch, která posouvá plně dotykový mobilní internetna zcela novou cenovou hladinu. Tři nové modely telefonů – Nokia Asha 305, Nokia Asha 306 a Nokia Asha 311 – dále rozšiřují rodinu Asha poprvé představenou v říjnu 2011. Dnes je na trhu celkem 10 telefonů řady Asha na více než 130 trzích. Tato řada nabízí mladým uživatelům se zájmem o sociální sítě možnost zvolit si ten správný telefon pro jejich životní styl.
Nejnovější modely byly navrženy, aby nabídly neuvěřitelně bohatý výčet chytrých funkcí pro ty, kteří chtějí být osvobozeni od cen za mobilní data a krátké výdrže baterie. Nokia Asha 305, Asha 306 a Asha311 nabízejí nové plně přepracované dotykové uživatelské rozhraní kombinující v sobě dědictví snadno ovladatelných telefonů Nokia s inovacemi v oblasti digitálního designu.
Krásně tvarovaná Nokia Asha 311 je rychlým a ladným 3,5G mobilním telefonem s kapacitním dotykovým displejem. Pohání jej 1GHz procesor, který nabízí skvělé možnosti při surfování po internetu.Zářivá a nabroušená Nokia Asha 305 je zábavným a cenově dostupným telefonem, který nabízí exkluzivní Easy Swap dual SIM technologii. Její sestra Nokia Asha 306 je pak modelem pro jednu SIM kartu a jedná se v současné době o cenově nejdostupnější telefon Nokia vybavený Wi-Fi.
„Uvedením telefonů řady Asha Touch na trh dále akcelerujeme náš závazek připojit k internetu další miliardu uživatelů,“ řekla Mary T. McDowell, výkonná viceprezidentka divize Mobilní telefony společnosti Nokia. „Tyto telefony nabízejí to, po čem mladí lidé touží nejvíce – skvěle vypadající telefon, intuitivní ovládání a cenově dostupný přístup k internetu, přátelům i světu zábavy, a to včetně webových aplikacía obsahu.“
Skvělé pro rychlý cenově dostupný internet i hryNové telefony naplno využívají výhod Nokia Prohlížeče 2.0, nejvýznamnější aktualizace, která využívá cloudové technologie společnosti Nokia k redukci objemu přenesených dat až o 90 %, čímž uživatelům přináší levnější a rychlejší přístup k internetu. Webové stránky se ve srovnání s telefony bez prohlížeče akcelerovaného cloudem načítají až třikrát rychleji, což uživatelům usnadňuje výběr z více než 10 000 webových aplikací ke stažení. Tyto aplikace nabízejí bohatší a interaktivnější funkce při menší spotřebě mobilních dat, než jakou mají samostatné aplikace s přístupem k internetu.
Uživatelé mohou jednoduše, na jediný dotyk, zůstat ve spojení s přáteli a rodinou a mohou snadno sdílet soubory a odkazy napříč sociálními sítěmi. Navíc, správce stahování integrovaný v Nokia Prohlížečipomáhá uživatelům spravovat externí obsah a ukládat hudbu, video nebo fotografie na paměťovou kartu, a to bez přerušení surfování po internetu.
Rodina telefonů Asha získává také pozitivní podporu od vývojářů i uživatelů. Nokia Obchod nedávnoprolomil hranici 5 miliard stažení. Mezi lednem a dubnem tohoto roku bylo 42 % veškerého obsahu z Nokia Obchodu staženo na telefony řady Nokia Asha a další telefony Nokia založené na Javě. Před pouhým rokem byl tento podíl pouze 10 %. Kromě toho je zde 410 vývojářů pro telefony Nokia, kteříjiž dosáhli hranice 1 milionu stažení. Společnosti India Games a Pico Brothers pak nedávno dokonce pokořily hranici 100 milionů stažení.
Nokia Asha 305, Asha 306 a Asha 311 byly kromě skvělého přístupu k sociálním sítím navrženy taképro maximální zábavu. Všichni uživatelé tak získají exkluzivní dárek v podobě 40 her od EA, které sibudou moci stáhnout zdarma* a využívat už navždy. Tyto hry zasahují do všech žánrů od akčních her,přes arkády a sportovní hry. Najdete zde takové tituly jako Tetris, Bejeweled, Need for Speed The Runa EA SPORTS FIFA 12. Nokia Asha 311 také přichází s 15 úrovněmi Angry Birds, které jsou přímo přednahrané v telefonu a dokonale využijí dotykovou obrazovku i 1GHz procesor.
„Společnost Nokia udělala další zajímavý krok kupředu za svým cílem připojovat uživatele k internetu a hledat způsoby, jak zlepšit jejich uživatelskou zkušenost skrze nové dotykové rozhraní, které umožňuje společnosti konkurovat na nových cenových hladinách, které vznikají na trhu koncových uživatelů.Trh koncových uživatelů je vysoce konkurenční, ale přesto věříme, že Nokia se svým aktualizovaným portfoliem telefonů Asha přináší atraktivní balíček, který umožní uživatelům snížit provozní náklady a využít funkcí jako je prohlížeč s datovou kompresí nebo delší výdrž na baterie,“ řekl Neil Mawston,výkonný ředitel pro výzkum zařízení ve Strategy Analytics. „Je také zajímavé sledovat, jak Nokia propaguje strategii své řady Asha prostřednictvím globálních uvedení na trh, která se vždy konají navýznamných rychle rostoucích trzích jako je Asie. Značka Nokia na těchto trzích dobře rezonuje a reakcemístních zákazníků bude velmi pravděpodobně pozitivní.“
Vaše názory
Pro vložení komentáře se prosím přihlašte nebo zaregistrujte.