Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Kosmetika DECLÉOR se opět vrací do České republiky

Kosmetika DECLÉOR se opět vrací do České republiky

19.10.2012 - Martina Janečková

Historie značky DECLÉOR začala v roce 1974, i když její původní název byl CLEOR (počáteční písmena francouzských slov Zlatý klíč, který otevírá chrám krásy). Filozofie značky byla “Be more than skin-deep” což je idiom, který se dá přeložit jako “být krásný zvenku i zevnitř”. Každá iniciativa byla založena na pohodě těla, pleti a duše. Členové prvního týmu značky byly kosmetička, lékařka, učitelka shiatsu a aromaterapeutka. Znalosti jednotlivých oborů umožnily použití inovátorského přístupu při výrobě slavných rostlinných léčebných přípravků, 100% přírodních, bez konzervantů a barviv. Tato ultra aktivní denní séra s názvem AROMESSENCE, která aplikovala před nanesením denního hydratačního krému, měla fenomenální úspěch.

Řada AROMESSENCE se stala vlajkovou lodí značky a její sláva rostla po celém světě. Hlavními dvěma pilíři značky DECLÉOR se staly Léčebné přípravky a Produkty péče o pleť. V roce 2000 se majitelem značky stala skupina japonská Shiseido Group, která umožnila vznik výzkumných a vývojových laboratoří a především expanzi na nové trhy v Asii.

Dnes je DECLÉOR největší kosmetickou aromaterapeutickou značkou na světě.

Specialista na aromaterapii…

Již téměř 40 let se Decléor věnuje výzkumu esenciálních olejů a výtažků z rostlin v oblasti kosmetiky. Vlastní sbírku s více než 55 různými esenciálními oleji použitých ve více než 150 různých formulích. Důkladná botanická selekce zaručuje tu nejvyšší kvalitu rostlin, které se následně použijí k extrakci. Decléor má svůj patentovaný hi-tech destilační proces.

Jedinečná energie z rostlin…

Pleť odráží naši životní pohodu. Fyziologické otřesy, nevyvážené stravování, špatný životní styl nebo jakýkoliv druh stresu…tohle všechno se na naší pleti projeví.

Esenciální oleje jsou vysoce účinné v boji proti této disharmonii díky svým schopnostem nastavit opět rovnováhu. Epidermis je vodě nepropustný, ale dokonale propouští plyny a oleje, a tudíž je schopen absorbovat esenciální oleje, které jsou následně vpravovány do pokožky. Tato dokonalá vlastnost umožňuje esenciálním olejem proniknout hluboko do pokožky.

Koncept Aroma Duo aneb každodenní zkrášlující rituál…

Představuje synergii mezi AROMESSENCE sérem a denním krémem pro vysoce efektivní péči a mnohonásobné benefity. 1. etapa – péče AROMESSENCE sérem: sérum má hedvábně jemnou texturu a dokonale proniká hluboko do pokožky. Aplikuje se před denním krémem a zvyšuje tak jeho účinnost. 2. etapa – ochrana denním krémem: po aplikaci séra je nezbytná aplikace denního krému, který chrání pleť proti vnějším vlivům a dodává jí další aktivní látky.

Produkty na obličej:

  • AROMESSENCE séra
  • Čištění & Exfoliace
  • 6 řad dle typu pleti
  • 3 anti-aging řady
  • Noční péče
  • SOS produkty na obličej


Tělové produkty:

  • AROMESSENCE séra
  • Koupelové produkty
  • 5 řad dle typu pleti
  • SOS produkty na tělo

Produkty pro muže:

  • AROMESSENCE séra
  • Čištění
  • Péče na holení
  • Ochrana

Sluneční péče:

  • Před opalováním
  • Na opalování
  • Po opalování

Kosmetiku DECLÉOR exkluzivně zakoupíte v parfumeriích Marionnaud ČR a již brzy i na Slovensku.

Vaše názory

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz