Babinet.cz  /  Magazín  /  Život a vztahy  /  George Clooney miluje Nespresso!

George Clooney miluje Nespresso!

Redakce Babinet

George Clooney stojí opět po boku společnosti Nespresso ve světle reflektorů.

Hraje hlavní roli v novém dvouminutovém snímku společnosti, který se jmenuje George Who? / Jaký George? Držitel Oskara a dlouhodobý nadšený příznivec kávy Nespresso si tuto značku oblíbil natolik, že bude pokračovat v roli propagátora společnosti až do konce roku 2009.

Fanoušci a milovníci kávy si vychutnají příležitost vidět znovu Clooneyho, jak vyzařuje svůj kousavý smysl pro humor, když exceluje ve dvouminutovém filmu. Děj snímku se točí kolem toho, jak si filmová hvězda vychutnává kávu, a je zde několik překvapivých zvratů.

Nový film George Who? / Jaký George? bude mít premiéru v září ve vybraných zemích po celé Evropě. Kampaň, v níž se objevují fotografie proslulého fotografa Michela Comtea, začne rovněž v září. Části filmu bude také možné shlédnout na internetu na adrese www.nespresso.com. Členové Nespresso Club budou mít zvláštní privilegium – budou si moci prohlédnout některé exkluzivní materiály dřív, než budou vydány veřejně.

Společnost Nespresso, o níž se mluví jako o světovém symbolu dokonalé kávy, je velmi potěšena, že se Clooney rozhodl znovu vstoupit na pódium s jejími druhy kávy Grand Cru. „Spolupracovat s George Clooneym je vzrušující,“ prohlásil Olivier Quillet, mezinárodní marketingový ředitel společnosti Nestlé Nespresso. „Jeho charisma je opravdu nakažlivé. Při testování, jak naše nová kampaň působí u cílových skupin, jsme získali velmi pozitivní ohlasy. Těšíme se na její zveřejnění, kdy ji budeme moci sdílet s milióny členů našeho klubu po celém světě.“

Čtyřdenní natáčení probíhalo v Milánu, 45 minut od Clooneyho domu v Lake Como v Itálii.

Aby mohl být zkonstruován butik Nespresso, který se ve snímku objevuje, bylo zapotřebí 60 lidí a více než 5 500 kapslí kávy Grand Cru. Uznávaný herec, režisér, scénárista, producent a obhájce lidských práv prozradil, že během jednoho z natáčecích dnů vypil 17 šálků kávy Nespresso a obzvláště mu chutná druh Grand Cru Roma.

Tuto novou kampaň pro společnost Nespresso vytvořila společnost McCann WorldGroup Paris a režíroval ji další nositel Oskara, Bennett Miller, který byl nominován na pět Oskarů včetně: Oskara za nejlepší snímek a nejlepšího režiséra za film Capote. K němu se přidal kameraman Rodrigo Prieto, jenž natočil snímek Zkrocená hora, za nějž obdržel nominaci na Oskara za nejlepší kameru.

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz