Babinet.cz  /  Magazín  /  Dům a zahrada  /  Nápoje: Nová tvář oblíbené značky

Nápoje: Nová tvář oblíbené značky

Redakce Babinet

Zcela novou tvář oblíbené značky balené pramenité vody Bonaqua představuje společnost Coca-Cola na trzích v České republice a na Slovensku. Proměnila se nejen etiketa, ale i tvar láhve a spotřebitelé se setkají rovněž s rozšířením řady ochucených vod Bonaqua o novou grapefruitovou příchuť.

Nově tvarovaná láhev Bonaqua vyhovuje současným obalovým trendům. Nepravidelný, ergonomický tvar umožňuje pohodlnější uchopení 1,5l i 0,5l láhve. Nižší hmotnost a jednotná barevnost PET materiálu použitého na všechny druhy ochucené i neochucené vody Bonaqua zvyšují ekologičnost jejího obalu. Novinkou bude rovněž láhev o obsahu 0,75 l opatřená sportovním uzávěrem, díky němuž se aktivní jedinci snadno napijí, aniž by museli zaměstnávat obě ruce najednou.

„Veškeré změny, se kterými přichází nová Bonaqua, jsou podloženy poznatky ze spotřebitelských průzkumů a testů. Snažíme se co nejvíce přizpůsobit potřebám a přáním zákazníků,“ řekl Zdeněk Vilímek, ředitel pro komunikaci a vnější vztahy společnosti Coca-Cola Česká republika a Slovensko.

Pramenitá voda Bonaqua pochází ze slovenského pohoří Považský Inovec v piešťanské oblasti, jejíž prameny jsou známy vysokou čistotou a kvalitou. Jedinečné složení vody Bonaqua vyhovuje potřebám lidského těla vzhledem k velmi nízkému obsah sodíku a ideálnímu množství minerálů. Díky svému složení nezatěžuje Bonaqua organismus a je vhodná ke každodenní konzumaci dospělými i dětmi.

Současně s proměnou vizuální podoby značky byla nainstalována ve výrobním závodě Lúka u Piešťan i nová plnící linka. Investiční náklady na novou výrobní linku dosáhly téměř 0,5 miliardy slovenských korun. Jde o jednu z nejmodernějších plně automatizovaných technologií v potravinářském průmyslu na Slovensku, s kapacitou plnění více než 30 000 lahví za hodinu, což umožňuje regulovat objem výroby podle potřeb trhu.

Světlemodrá barva PET láhve podtrhuje čistotu a lehkost pramenité vody Bonaqua, které jsou jejími hlavními kvalitativními znaky. Tyto vlastnosti dále zdůrazňuje i z velké části průhledná etiketa s motivem horkovzdušného balónu, prémiovost značky je podpořena stříbrnými motivy v logu a využitím vysoce kvalitní metody hlubotisku na etiketě.

Bonaqua neperlivá bez příchuti má světle modrou etiketu, u jemně perlivé vody je etiketa zelená a u perlivé varianty nahradila dřívější tmavě modrou fialová barva. K již známým ochuceným variantám Bonaqua pomeranč a Bonaqua citron nyní přibývá rovněž nová příchuť Bonaqua grep.

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz