Babinet.cz  /  Magazín  /  Zdraví  /  Proteinová kuchyně: Jak na lahodné dezerty do diety

Proteinová kuchyně: Jak na lahodné dezerty do diety

28.6.2018 - redakce Babinet.cz

Milujete sladké a míváte pocit, že bez něho nemůžete existovat, ale zároveň si přejete udržet štíhlou linii? Nebo jste se právě pustili do diety a nevíte, čím byste své oblíbené dortíky a čokoládu mohli nahradit? Čtěte dál a dozvíte se, že ani v rámci zdravého životního stylu bez sladkého nezůstanete. A co víc? Výtečné moučníky vás čekají i v proteinové dietě.

Dietní sladkosti vždy po ruce

Ani v dietním režimu se nemusíte loučit se sladkostmi. Je byste měli vědět, které si můžete bez výčitek dopřát. Skvělou alternativou čokolády a nejrůznějších sušenek jsou bezpochyby proteinové tyčinky. „Ty s nízkým obsahem sacharidů dodají vašemu tělu to, co potřebuje. Zasytí, jsou velmi chutné a nezahltí vás zbytečnými cukry, díky čemuž dokonce potlačíte chuť na sladké. Pokud si ve svém jídelníčku hlídáte poměr bílkovin a sacharidů, jsou pro vás tyčinky KetoDiet ideální,“ říká hlavní výživová poradkyně KetoDiet Martina Dvořáková.

Pokud se řadíte k milovníkům sladkého pečiva, s nadšením sáhnete po vláčné novince proteinovém croissantu, který oproti běžným croissantům obsahuje jen minimum sacharidů, ale současně vysoké množství vlákniny i bílkovin. V dietním plánu KetoDiet si jen dejte pozor na to, že plnohodnotné proteinové jídlo nahradí dva croissanty.

Lehké moučníky podle videa

Pro ty z vás, kterým nevadí si dát s přípravou zdravého dezertu o trochu více práce – ale vážně jen o trochu – máme hned dva tipy. Pusťte se do jednoho z našich videoreceptů.

Připravili jsme pro vás úplně jednoduché, ale výtečné čokoládové kuličky, které v sobě mohou ukrývat téměř jakékoli ovoce nebo oříšky. Dietní „těsto“ jsme vytvořili z proteinových tyčinek, kešu oříšků a mléka. Jediné, co byste si měli při proteinové dietě pohlídat, je ovoce, které obalujete. Sáhněte po povolených druzích s nízkým obsahem sacharidů nebo zabalte – třeba jako my – kousky avokáda. Kuličky si totiž můžete dopřát již od 2. kroku dietního plánu KetoDiet.

VIDEOrecept:

O něco málo náročnější na přípravu jsou proteinové citronové řezy, které ale stojí za to. Není potřeba žádný cukr ani mouka, takže jsou řezy zcela bez lepku. Lehký dietní moučník s kakaovým korpusem a tvarohovým krémem, který voní po citronu, vykouzlíte raz dva a nejtěžší na jeho přípravě bude vydržet, než se vychladí nebo počkat do 3. kroku dietního plánu KetoDiet, od kterého si i tento dezert můžete začít dopřávat.

VIDEOrecept:

Vaše názory

Další z magazínu

Náš tip