Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Ewa Farna tváří značky SUBWAY®

Ewa Farna tváří značky SUBWAY®

Martina Šnajdrová

Ewa Farna-černé šatyZnačka SUBWAY® je největším, ale také velmi oblíbeným řetězcem restaurací rychlého občerstvení na světě. Společnost SUBWAY® sbírá uznání především v kategoriích „výjimečný životní styl“. Čtenáři největšího světového průvodce restauracemi na světě, serveru zagat.com, ocenili v roce 2011 řetězec restaurací SUBWAY® jako nejlepší hned ve třech kategoriích, a to jako nejzdravější, nejpopulárnější a také jako řetězec s nejlepšími službami zákazníkům. Z dalších prestižních ocenění loňského roku jmenujme cenu MenuMaster, která je každoročně udělována prestižním gastronomickým časopisem Nation’s Restaurant News. Zde zabodovaly restaurace SUBWAY® v kategorii „Inovace pro zdraví“.

Lidem v restauracích SUBWAY® na životním stylu svých zákazníků opravdu záleží. Restaurace SUBWAY® jsou proslaveny především akcí „7 s 6“, tedy nabídkou sedmi sendvičů, které obsahují měně než šest gramů tuku. Kolik je šest gramů tuku? To je zhruba stejné množství, které obsahuje jedno slepičí vejce, malá hrstka buráků či půlka avokáda.


Ewa Farna-černo-bílé trikoSíť restaurací SUBWAY® byla také prvním řetězcem rychlého občerstvení, která uveřejnila kompletní nutriční hodnoty svých produktů. A proč? Protože se na rozdíl od svých konkurentů v tomto ohledu nemá za co stydět. Na získání ocenění v „Inovace pro zdraví“ se velkou měrou podílel i poslední počin značky SUBWAY®, a to snaha snižovat množství soli ve svých produktech až o celých 28 %.

Všechny sendviče SUBWAY® jsou připravovány přímo před očima zákazníků z právě upečeného pečiva a naplněny dle jejich přání, momentální chutě a nálady. Stačí pouze říci obsluze, jakou náplň sendviče si přejí. Restaurace SUBWAY® mají také speciální nabídku pro párty v podobě tzv. party platters, sestavených dle přání zákazníků.

V České republice byla otevřena první restaurace SUBWAY® v roce 2003 v Praze na Malé Straně. V současné době u nás najdou příznivci značky SUBWAY® své oblíbené sendviče už na osmi místech, v březnu se připravuje otevření další pobočky v Ostravě.

V loňském roce probíhala kampaň „Sub of the Day“, nebo-li každý den jiný sendvič za 59 Kč. Značka SUBWAY® hledala pro tuto kampaň tvář, která bude odpovídat filozofii značky: oblíbená, vždy originální, zkrátka k nakousnutí…  V Polsku i České republice se jí stala zpěvačka Ewa Farna. Pro značku SUBWAY® nafotila Ewa v rámci kampaně velmi povedenou sérii sexy fotografií.

Ewa Farna-rezavé triko

Součástí kampaně "Sub of the Day" byla soutěž, jejíž vítěz, patnáctiletý Adam Štalmach z Pusté Polomi, získal jako výhru jedinečnou večeři v restauraci SUBWAY® v Praze-Chodově právě s Ewou Farnou.  Také ostatní fanoušci si přišli na své. Do programu byla zařazena autogramiáda a všichni tak měli možnost osobně se setkat se známou a oblíbenou zpěvačkou. Ewa se poté ukázala i jinak, než ji známe. Sama připravila vítězi sendvič SUBWAY®. A jaký je její nejoblíbenější? Nejraději má sendvič s grilovaným kuřecím prsíčkem  nebo se šunkou. Přijďte i Vy ochutnat sendviče z nabídky SUBWAY®, které si můžete sestavit dle Vaší momentální chuti.

logo Subway

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Vložit komentář

Další z magazínu

Náš tip