Babinet.cz  /  Magazín  /  Cestování  /  Nejnavštěvovanější český resort hlásí plnou připravenost na sezonu i lákavé novinky

Nejnavštěvovanější český resort hlásí plnou připravenost na sezonu i lákavé novinky

11.11.2011 - Redakce Babinet

Skiareál Špindlerův Mlýn, nejznámější a nejnavštěvovanější lyžařský resort v České republice, je plně připraven na nadcházející zimní sezonu. V té minulé využilo jeho špičkového zázemí v podobě 25 kilometrů sjezdovek a 85 kilometrů běžeckých tratí, tří snowparků, dvou dětských parků, pěti lanovek a jedenácti vleků v lokalitách Svatý Petr, Medvědín, Hromovka, Labská a Horní Mísečky 600 000 zákazníků.

lyžování

Návštěvníci Skiareálu Špindlerův Mlýn budou mít také v sezoně 2011/2012 jistotu stabilních cen u všech druhů skipasů. "Už šestý rok po sobě nezvyšujeme ceny ani navzdory stále rostoucím nákladům, dani z přidané hodnoty či stále se zlepšující kvalitě veškerých služeb. Naopak jsme jedním z resortů, v němž vycházíme maximálně vstříc rodinám s dětmi a také pro ostatní návštěvníky připravujeme každoročně velkou nabídku skipasů a širokou škálu slev. Naší prioritou je všestranná péče o klienty," říká Libor Varhaník, předseda představenstva akciové společnosti Skiareál Špindlerův Mlýn.

medvědín

Stejně jako v minulých letech bude také letos partnerem Skiareálu Špindlerův Mlýn značka Audi. „Partnerství s tímto jediným pětihvězdičkovým lyžařským střediskem  v České republice je pro nás skvělou volbou. Značka Audi je s lyžováním spojena již tradičně, vozy s pohonem quattro se v horském terénu totiž cítí jako doma. V této sezoně se naše působení v rámci generálního partnerství ve Skiareálem Špindlerův Mlýn ještě rozšíří. V příštím roce se zde uskuteční mistrovství republiky ve  skikrosu a v této disciplíně podporujeme dvojnásobného mistra světa Tomáše Krause,“ komentuje Ondřej Kulich, Fleet and marketing manager Audi, partnerství areálu se značkou Audi.

Novinky: tříhodinové permanentka a sobotní jízdy z Prahy!

Děti do šesti let lyžují už tradičně ve Skiareálu Špindlerův Mlýn zcela zdarma, děti do dvanácti let a junioři do šestnácti let získávají zajímavé slevy, stejně jako senioři nad 63 let. Cenová zvýhodnění ve výši 20 % jsou připravena pro studenty - držitele karet ISIC, 30 % pro účastníky školních kurzů a 10 % pro skupiny.

mísečky

Hlavní novinku v této zimní sezoně představuje tříhodinová permanentka reagující na zájem veřejnosti. Je určena především těm, jimž časově nevyhovují dopolední nebo odpolední skipasy a nejvíce ji ocení především rodiny s dětmi či naopak dobří lyžaři. V hlavní sezoně bude stát 480 Kč, ve vedlejší 420 Kč. Nedočkavým zákazníkům je určen listopadový předprodej e-skipasů za zvýhodněné ceny prostřednictvím internetu. Po dobu platnosti této permanentky získají i cestovní pojištění Kolumbus od společnosti Kooperativa.

Skiareál myslí i na své nejvěrnější klienty - majitele sezonních permanentek.

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Vložit komentář

Další z magazínu

Náš tip