Babinet.cz  /  Magazín  /  Dům a zahrada  /  Mr&Mrs FRAGRANCE představuje NOVINKY

Mr&Mrs FRAGRANCE představuje NOVINKY

22.5.2011 - Redakce Babinet

Nové logo, slogan a výrobky - Výrobce difuzérů Mr&Mrs Fragrance je jedním z nejúspěšnějších výrobců v posledních dvou letech. Společnost Joy Fragrance má díky obrovské poptávce po jeho zboží prakticky vymetené sklady. Pro letošní rok přišel s novým logem, jehož součástí je slogan „FREEDOM TO CHANGE“, znamenající změnu pro všechny, kteří doposud aroma difuzérům nepodlehli. Faktem je, že tyto výrobky jsou nejen díky své jednoduchosti krásné, ale navíc 100% funkční. V letošním roce přicházejí s novinkou v podobě difuzéru VITO a katalytických lamp s označením ZIA.

Výrobce inovoval klasickou řadu MR&Mrs Fragrance (Wilma, Walter, Ginger, Fred) o nový patent okrasného kloboučku a rozšířil spektrum nabízených barev. Rozšíření portfolia zaznamenaly i vůně, které jsou jako vždy, naprosto dokonalé. Nově najdeme vůni Mojito, Tahiti, či Kauai.

VITO – „our baby is here“
Přesně tak nám představil výrobce svou novou řadu designových difuzérů, který nese označení VITO. Dodává se ve dvanácti trendových barvách včetně ratanových tyčinek a šesti úplně nových vůních. Obsah difuzéru je 100ml a dodává se ve speciálních kapslích, jejichž systém si nechal výrobce patentovat. Rozhodně stojí za pozornost vůně. Najdeme zde nově např. kolu s rumem, vůni sušenek, absinthu nebo lékořice. Vypadá to šíleně, nicméně můžeme směle konstatovat, že vůně jsou jako vždy perfektní. Doporučená koncová cena je 920,-Kč vč. DPH za difuzér a 220,-Kč za náplň 100ml.
Uvidíme, zda získá oblibu i u nás.

Katalytické lampy – ZIA

Docela se dalo očekávat, že se výrobce vrhne na výrobu katalytické lampy. Otázkou bylo jen kdy. Drží se zavedeného a úspěšného konceptu tvaru označeného jako Wilma a Ginger (spíše ženami oblíbené tvary). Výběr je opět z dvanácti trendových barev a k tomu je vybráno šest vůní určených pro katalytickou reakci, která Vás unese do dálek fantazie a dokonalé atmosféry. Prodejní cena bude 990,-Kč, což je za tento designérský kousek jedinečné. Konkurenti si budou marně lámat hlavu, jak produkty MR&Mrs zastavit.
To bude ale velice těžké, protože MR&Mrs razí heslo „FREEDOM TO CHANGE“.

Ani společnost Joy Fragrance na letošním lednovém veletrhu nezaspala. Expozice byla jako vždy designově vyladěna přímo z dílny Luccy Traziho

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz