Babinet.cz  /  Magazín  /  Babinet  /  Babinet.cz věnoval 100 000 Kč vítězi soutěže Volba spotřebitelů 2010

Babinet.cz věnoval 100 000 Kč vítězi soutěže Volba spotřebitelů 2010

5.5.2010 - Redakce Babinet

Volba spotřebitelůÚspěšný komunitní server pro ženy Babinet.cz se stal partnerem již 10. ročníku prestižního programu „Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2010“. Ten probíhal od února do dubna letošního roku a bylo do něj přihlášeno 80 výrobků v 27 kategoriích. Nejúspěšnějším výrobkem letošního roku se stala řada oplatků Kolonáda Premium s tabulkou čokolády. Byla to volba nejen odborné poroty a spotřebitelů, ale i uživatelek internetového portálu Babinet.cz.

Stále se něco děje a Babinet.cz neusíná na vavřínech. Denně se zde více jak deset tisíc uživatelek dozvídá novinky z různých oblastí např. životního stylu, zdraví, kultury, módy, rodiny a dlouhé řady dalších témat. Soutěž Volba spotřebitelů 2010 je jednou z aktivit, ve které uživatelky Babinet.cz - tzv. babinetky - hodnotily a oceňovaly výrobky zařazené do tohoto programu. Že byl o volbu Nejlepší novinky 2010 opravdu velký zájem, svědčí účast více jak tří tisíc babinetek.

Volba spotřebitelů

Výsledek hodnocení jednoznačně ukazuje, že babinetky mají nejen skvělý vkus, ale jsou především velké gurmánky s vytříbenou chutí a s trochou nadsázky smyslem pro vášeň a smyslnost. Jak jinak lze vysvětlit, že na první dvě místa poslaly řadu oplatek Kolonáda Premium s tabulkou čokolády od společnosti Kraft Foods CR, s.r.o. a kávu Carte Noir rovněž z dílny Kraft Foods CR, s.r.o. Nelze opomenout, že oba výrobky získaly první pozice mezi spotřebiteli a řada oplatek Kolonáda Premium s tabulkou čokolády se dokonce stala celkovým vítězem soutěže Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2010. Třetí místo si na Babinet.cz odnesl mini salám Křemešník z Kosteleckých uzenin. Vysokou kvalitu tohoto výrobku opět potvrzuje první místo ve své kategorii zvolené spotřebiteli.

Volba spotřebitelů

Udílení cen vítězům proběhlo na slavnostní ceremonii 22. dubna 2010 v hotelu Ambassador - Zlatá husa, kde Senior Brand Manager vítězného produktu Rastislav Špavelko, převzal od Juraje Kizáka, jednoho z majitelů Babinet.cz, šek na reklamní plochu na tomto serveru v hodnotě 100 000 Kč.


O projektu Volba Spotřebitelů – Nejlepší novinka

Cílem programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka je především podpora vítězných výrobků např. označení výrobku logem programu a tím i usnadnění výběru nakupujícím při zkoušení novinek uvedených na český trh. Nejlepší novinku roku si spotřebitelé volí sami prostřednictvím výzkumu a oceňují výrobky rychloobrátkového sektoru – např. potraviny, nápoje, kosmetiku či drogistické zboží. V průběhu posledních devíti ročníků ocenili spotřebitelé 200 výrobků/ výrobkových řad.

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Vložit komentář

Další z magazínu

  • Léto, plavky a celulitida. Co se dá ještě zachránit

    Chcete vědět, jakými zbraněmi je nezbytné se vyzbrojit, rozhodnete-li se proti "pomerančové můře" vytáhnout do boje? Hned na začátku...

  • Hubnutí začněte očistou těla, pak to půjde lépe

    Základem pro každé hubnutí je odhodlání. Jenže samo o sobě nestačí. Kromě odhodlání budete potřebovat podrobný plán a také smířenost s tím, že...

  • Pomáhejte si!

    Milé čtenářky, máte doma přebytečné dětské oblečení, kojenecké oblečení, ostatní oblečení, nebo jiné spotřební zboží, které již nevyužijete,...

  • Vstupenka na lepší časy

    Marketingové oddělení Zoo Praha zareagovalo na četné nabídky pomoci ze strany veřejnosti a přišlo s projektem mimořádných vstupenek pro...

Náš tip