Letní kolekce charitativního projektu TERIBEAR se setkala s obrovským zájmem a kompletní kolekce je již téměř vyprodaná. V obchodech Interspar najdete již poslední kousky triček s unikátním designem limitované letní kolekce z dílny držitele ceny Grand Czech Design – objev roku, Vladimíra Žáka.
V rámci ojedinělého charitativního projektu typu „cause related marketing“ společnosti SPAR ČOS a Nadace Terezy Maxové dětem, si mohli návštěvníci obchodů INTERSPAR od začátku prázdnin pořídit zajímavé produkty limitované letní kolekce TERIBEAR. Letní kolekce je již třetí v řadě limitovaných kolekcí tohoto charitativního projektu. Svou první unikátní vánoční kolekci nabídl TERIBEAR v loňském roce a vzápětí na ní navazovala oblíbená valentýnská kolekce. Všechny kolekce TERIBEAR se vyznačují originálním designem, který se připravuje unikátně pro každý výrobek. Vyjímečnost letní kolekce vyplynula ze spolupráce s mladým talentovaným designérem, Vladimírem Žákem. „Originální design produktů oslovil naše zákazníky natolik, že výtěžek z prodeje letní kolekce TERIBEAR, který poputuje Nadaci Terezy Maxové dětem, činí k dnešnímu dni 1.240.000,- Kč“, uvedl Ing. Petr Jindra, marketingový ředitel SPAR ČOS.
NOVÁ KOLEKCE TERIBEAR
Charitativní projekt TERIBEAR ovšem letní kolekcí nekončí. Již od 18.11. najdete opět v obchodech Interspar další neotřelou kolekci. Tentokrát se na ní budou podílet přední čeští módní návrháři. Vzniká takto nová ikonická paleta produktů s názvem TERIBEAR. Medvídek tedy bude udávat trend i v zimních měsících. Dále se připravuje zbrusu nová kampaň, která bude uvedená současně s touto zimní kolekcí.
A co je to TERIBEAR?
Projekt TERIBEAR byl odstartován v loňském roce v úzké spolupráci společnosti SPAR ČOS a Nadace Terezy Maxové dětem. Jedná se o v České republice ojedinělý CRM (cause related marketing) projekt, který funguje na principu efektivního spojení charitativního subjektu a firmy za charitativním účelem. Cílem projektu je inovativním způsobem podpořit dobrou věc a vzbudit zájem zákazníka o produkty charitativní kolekce TERIBEAR. „Neméně důležitým hnacím motorem bylo pro nadaci zajištění možnosti získat finanční prostředky na účelnou podporu náhradních rodin a zejména profesionalizaci pěstounské péče“, dodala Mgr. Terezie Sverdlinová, ředitelka marketingu a PR Nadace Terezy Maxové dětem.
Hlavním symbolem projektu je medvídek „TERIBEAR“, který v sobě vhodně spojuje dětskou tématiku se současným módním trendem. Heslo projektu „hrdinou může být každý“ jasně napovídá, jak je snadné přispět na aktivity nadace koupí některého z TERIBEAR výrobků.
Více informací naleznete na www.interspar.cz.
Vaše názory
Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)