Babinet.cz  /  Magazín  /  Styl  /  Staňte se králem plesu

Staňte se králem plesu

Redakce Babinet

Začátek roku odstartoval plesovou sezónu a my tak před sebou máme tři měsíce plné reprezentačních, maturitních a speciálních plesů jakými jsou hasičské, myslivecké, zahradnické, skautské, pivní nebo dokonce i drůbežářské .... Jak je vidět Češi rádi tančí. Umí si však český muž vybrat k obleku správnou košili, ve které se stane králem plesu?

Plesová sezóna je stále rozmanitější. V posledních letech narůstá počet zájmových plesů, které jsou u nás, na rozdíl od zbytku Evropy, velmi populární. Své plesy pořádají také obce, kraje, města, sportovní kluby.... Příležitostí, kde si můžeme zatančit, pobavit se s přáteli a předvést část našeho šatníku je opravdu mnoho. Zajímavá a dobře padnoucí košile, jež se dokonale hodí nejen k obleku, je základním předpokladem úspěšného plesového večera.

„Na tuto společenskou událost se někteří z nás dlouho připravují a zejména ženy ocení, pokud oblek partnera, jehož důležitou součástí je košile, se bude hodit k barvě vybrané večerní róby,“ říká Irena Nováková, marketingová ředitelka a stylistka českých značek košil Friends and Rebels a Native. Při výběru košile by muži měli primárně vzít v úvahu barvu šatů své partnerky.

„Během večera navíc dříve či později sako odložíte a košile se tak stane nejdůležitějším prvkem vašeho oblečení. Proto byste měli při výběru košile dbát na kvalitní materiál, barvu, střih a detaily. Volte košili s dlouhým rukávem,“ dodává Irena Nováková.

Jaspis předpokládá, že dobré vánoční prodeje košil budou nadále pokračovat i na začátku letošního roku. Plesová sezóna totiž potrvá až do konce března!

Profil firmy

Firma JASPIS FASHION s. r. o. působí na trhu pánské módy v České a Slovenské republice od roku 1993. Po rychlém rozvoji firmy v prvních letech, kdy došlo k pokrytí téměř celé České a Slovenské republiky, se zaměřila na zvyšování kvality při udržování konkurenčních cen.

Pod značkami Friends & Rebels a Native dodává prvotřídní košile do řady módních butiků

a specializovaných prodejen s pánskou módou a do 20 vlastních a franchisingových značkových prodejen. Část produkce je exportována především zákazníkům v Litvě, Chorvatsku a Rakousku.

Roční objem produkce se pohybuje kolem 200 000 ks košil ročně, každou sezónu (jaro, léto a podzim, zima) je připravena pro zákazníky nová kolekce košil, která se obvykle skládá z více než 150 barev, dezénů a materiálů.

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz