Babinet.cz  /  Magazín  /  Dům a zahrada  /   Privátní řada Tesco Value se představuje v novém designu a s rozšířeným sortimentem

Privátní řada Tesco Value se představuje v novém designu a s rozšířeným sortimentem

21.8.2014 - redakce Babinet.cz

V České republice populární značka Tesco Value v současnosti zahrnuje více než čtyři stovky položek, které pokrývají nejžádanější výrobky denní potřeby. Z potravin tak v této řadě nechybí například mléčné výrobky, těstoviny nebo vajíčka, sortiment ale zahrnuje také například nepotravinové položky, jako jsou domácí potřeby. Aktuálně prochází řada Tesco Value změnou designu obalů a zákazníci se mohou těšit také na inovované receptury
a složení. První výrobky v novém obalu jsou již v těchto dnech k dostání ve všech obchodech Tesco po celé ČR.

V prodejích vedou především mléčné výrobky

Podle aktuálního průzkumu společnosti Tesco* nakupuje pravidelně výrobky z privátní řady Tesco Value více než třetina respondentů. Mezi nejžádanější položky patří především mléčné výrobky, kterých se jen v uplynulém roce prodalo na několik milionů kusů. Absolutní jedničkou je pak sýr s bílou plísní.

„Řada Tesco Value je určena pro zákazníky preferující příznivou cenu zboží, která ale není nižší na úkor kvality. Snažíme se vyhovět všem zákazníkům nakupujících v našich obchodech a nabídnout jim výběr ze širokého sortimentu. V nabídce privátní značky Tesco Value jsou tak k dostání jak potraviny denní potřeby, tak i výrobky s dlouhou trvanlivostí nebo nejrůznější pochoutky a laskominy,“ uvádí Jindřich Blecha, manažer oddělení vlastní značky. Nabídka potravin Tesco Value zahrnuje také ovoce a zeleninu či lahůdkový sortiment.

Tesco Value – to nejsou jen potraviny

Pod hlavičkou Tesco Value jsou ale kromě potravin k dostání rovněž výrobky ze sortimentu drogerie a kosmetiky. Tedy vše od saponátů na nádobí a čisticích prostředků až po vlasovou a tělovou kosmetiku. Aktuálně se v obchodech Tesco prodává více než osm desítek výrobků tohoto nepotravinového sortimentu, který se stejně jako ten potravinový postupně objevuje v novém designu. „Z drogerie patří mezi nejoblíbenější položky kapesníčky, kosmetické ubrousky nebo odličovací tampóny, v sortimentu domácích potřeb mají zákazníci největší zájem o výrobky pro domácí mazlíčky, kuchyňské role a toaletní papír. Toho se za loňský rok prodalo v přepočtu na kilometry množství odpovídající asi čtyřnásobně délce zemského rovníku,“ uzavírá Jindřich Blecha.

-------------------------------

Privátní řada Tesco Value

Tesco Value má v sortimentu vlastních značek Tesco nejdelší tradici, na trh byla uvedena již v roce 2001. Výrobky této řady se cenově srovnávají na nejlevnější výrobky na trhu a jsou označeny logem Tesco Value. Řada pokrývá nejžádanější produkty denní potřeby jak z potravinového sortimentu (mléčné výrobky, lahůdky, ovoce a zelenina, maso a uzeniny, suché potraviny, nápoje), tak i nepotravinového (drogerie, kosmetika, papírnictví). V současnosti se pod hlavičkou Tesco Value prodává více než 400 položek.

--------------------------------------

*Průzkum byl pro Tesco realizován společností Perfect Crowd ve dnech od 5. 8. do 9. 8. 2014 v uzavřené komunitě Inspirujeme.net. Průzkumu se zúčastnilo 400 respondentů.

Více na www.itesco.cz

Vaše názory

Vaše názory (pro vložení komentáře se prosím přihlaste)

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz