Vanda: Měla jsem všechno. Díky vlastní hlouposti teď nemám nic!

24.3.2019 - redakce Babinet.cz

Můj příběh není ani tak dlouhý, jako spíš plný. Plný mojí vlastní hlouposti....

Zpět na článek

Vaše názory

santana18
25.3.2019 08:12

Je to prostě tele,nevážila si toho co měla. To jsou ty rozmazlené holky které mají vše díky partnera a berou to automaticky a neváží si toho. Dnes by to již neopakovala ale smutné je že život nám mnohdy druhou šanci nedá.

janl78
25.3.2019 09:20

Určitě nepříjemná a bolestivá zkušenost, ale nehledal bych viníka a možná si i myslím, že ten rozchod byl zbytečný. Je sice hezké si pocuchat svoji uraženou ješitnost, ale vztah dvou lidí není přeci jenom o tom, kdo se s kým vyspal . . .

Koniáš
25.3.2019 09:47

No ano. Vztah není jen o tom, kdo se s kým vyspal. Vztah je z velké části i o důvěře mezi partnery. Ta se dlouho buduje a rychle ztrácí a co z ní asi tak zbude když vás partner nejen podvádí, ale když to praskne, tak vám ještě lže do očí. Kdo chce budovat budoucnost s někým, u koho už tam vždycky budou pochyby o tom co ještě zatajuje.

Rago
25.3.2019 10:07

ano. úplný súhlas s tým, co napsal Koniáš.

Rago
25.3.2019 10:16

....s niekým, kto mi klame do ksichtu, by som nechcela mať vzťah ani obchodný. nieto ešte životný. dobre to dopadlo. pre oboch. ten muž sa zbavil "partnerky" a "najlepšieho kamaráda" a paní sa nemusí nudiť v manželstve s niekým, kto jej nestojí ani za úprimnosť.

Rago
25.3.2019 10:21

trochu (dosť) ma zarazil vek paní Vandy....to je rozmýšľanie tak na 12 ročné rozmazlené decko......

Jessika
25.3.2019 10:33

Pán je takový přičinlivý... pokud píše slečna :"Ještě před rokem a půl jsem měla všechno" a pak: "Románek trval asi rok...." tak mi vychází , že při : "Hrdě jí ve frontě u pokladny hladí těhotenské bříško, ...|" musel na miminu pracovat už ve vztahu s pisatelkou...

Kerria
25.3.2019 10:56

Někteří lidé prostě potřebují od života lekci. Paní si sice za to může sama, ale snad se poučila a příštího partnera si bude více vážit. Jessice: sčítáte hrušky s jablky. Když před rokem a půl měla všechno, tak někdy v té době nejspíš o to přišla = manžel ji vyhodil. Doba trvání nevěry s tím nijak nesouvisí :P

o.s.
25.3.2019 11:43

Může mi někdo říct co je krásného na uzavřených a monogamních vztazích? Lidi, můžete mít někoho seberaději, ale stejně Vás budou sexuálně vzrušovat i jiní, maximálně si to můžete nepřipustit nebo to potlačovat. Spousta lidí má monogamii spojenou s Láskou, ale bohužel jsem v životě viděl, že čím je vztah pevnější, důvěrnější (a obecně krásnější a intimnější), o to je volnější. Jsou vztahy, kde je naprosto nepřípustné na druhého zakřičet (což se v běžných vztazích děje dnes a denně), ale o tohle se dělá běžně ...rozbitý vztah a úplně zbytečně (jako to, že mu lhala, je hodně špatně, ale kdyby mohla říkat pravdu bez nepříjemných důsledků, nepochybuji, že by to udělala). Jak jí tu všichni radí, udělám totéž, pokud monogamii nedáváte (a Vy jí fakt nedáváte), přestaňte to lámat přes koleno, připusťte si to a při hledání partnera to zohledněte. Hodně štěstí!

Alis 714
25.3.2019 12:09

Popsaný příběh spíše ukazuje na věkovou nevyzrálost pisatelky. Snadno přístupná ke lžím i nevěrám nyní pláče nad důsledky svého chování. O tom není snadné s každým mluvit. Na druhou stranu by bylo možné se ptát, proč údajně "nejlepší kamrád" jejího muže pisatelku nejen svedl, (to by si snad "nejlepší kamarádi" dělat neměli) ale následně ho o tom informoval či z jakého důvodu se snížil k předkládání důkazů v podobě fotografíí a korespondence a proč jí po rozbití manželství nechal samotnou? Škoda, že se autorka více nerozepsala o důvodu ztráty místa v zaměstnání. Manželství bylo ukončené, pokračování v nevěrách a lžích také, tak proč opouštět slušné místo?

noral
25.3.2019 14:20

Možná je to proto že měla všechno.A opuštění zaměstnání po tom co se bývalý milenec zachoval tak jak se zachoval,je na místě.Nedovedu si představit tam dále setrvávat a v klidu pracovat vedle křiváka.

noral
25.3.2019 14:23

Pro Alis.Z jakého důvodu se snížil milenec předkládánídůkazů je zcela jasné-jeho ego neuneslo to že chtěla vztah ukončit.Takových chlapů je hodně,neunesou to a mstí se.Jsou to chudáci.

Bobr
25.3.2019 14:29

Příběh je smutný, ale nadějný. Paní Vanda může začít znovu a lépe s Boží pomocí, jelikož si, zdá se, přiznala plně svou vinu. Fandím jí. Ježíš za zemřel i za její hříchy a díky tomu u něj může najít odpuštění a nový začátek.

Damián
25.3.2019 14:58

Milá Vando, stávají se horší věci. Já Vám držím palce. Jednoho dne vše přebolí a zase se začnete radovat ze života. Už jste byla potrestaná dost!

Alis 714
25.3.2019 15:08

Pro noral: Díky za připomínky. S tím egem to bude pravda ale ten odchod ze zaměstnání měla přenechat tomu ubožákovi. Vlasně neměla co ztratit a tak to mohla všem předložit. Pokud tam byli normální lidé, vyštípali by ten odpad sami.

Alis 714
25.3.2019 15:15

A ještě malý dodatek pro paní Vandu. Netrapte se dále tím, co nelze změnit. Máte před sebou spoustu let a trocha snahy aby bylo vše zas lepší jistě není špatá investice. Snad své ponaučení, že partnerům se nelže a nevyvádí nic co jim může ublížit, dokážete v budoucnu zůročit ke své spokojenosti. Hodně štěstí !

eMaR
25.3.2019 15:46

Lhát se nemá. To vám neřekli? Také jsem se rozvedla kvůli chorobné lhavosti mého ex. Jsem upřimná a upřímnost vyžaduji i od ostatních. Chápu že se s vámi rozvedl. Také nemohu žít ve vztahu bez důvěry a naprosté oddanosti. Blbý pindy o tom, že nevěra je normální odmítám. Tahle společnost je nemocná a já se rozhodla, že na ty kecy nepřistoupím. Mám své hodnoty a slevovat z nich nehodlám. Čestnost je pro mně vším. Vím, že na to asi dojedu, ale ať! Můj vnitřní mír mi za to stojí.

starykocour
25.3.2019 17:04

Jessika Pán je takový přičinlivý... pokud píše slečna :"Ještě před rokem a půl jsem měla všechno" a pak: "Románek trval asi rok...." tak mi vychází , že při : "Hrdě jí ve frontě u pokladny hladí těhotenské bříško, ...|" musel na miminu pracovat už ve vztahu s pisatelkou... ------------------- Fakt dobrý. Tak blbka zahýbá milujícímu manželovi a Ty ho ještě popliveš. Ty musíš být asi doma poklad.

corason
25.3.2019 17:07

Paní Vanda má co chtěla. Za chyby se v životě platí a někdy hodně tvrdě.

TonnyG
25.3.2019 17:37

Jessika některých ženský logika je fascinující, neustále chudinky, je to myšleno tak měla všechno i milence, vůbec se neponaučila :-D Dobře jí tak, doufám že už si pořádného chlapa nenajde, já bych jí tedy nechtěl. Vtipný na tom je že ta kráva si to nemůže ani nijak omluvit :-D třeba že jí zanedbával nebo tak. Což podle mě taky není žádná omluva k podvádění. Každému co chce. Vše dopadlo podle mého názoru velmi dobře, Happy end

kroutvor
25.3.2019 18:57

Myslím, že je to jako obvykle vymyšlené - kvůli reklamě je důležité zvyšovat sledovanost. Dojímáme se, rozhořčujeme se, káráme, nebo se naopak skvěle bavíme. Je to jedno, cílem je pouze upoutat. A toho bylo dosaženo. Tomu také slouží obrazová upoutávka/koláž pod nadpisem článku, která mě fascinuje. Smutkem shrbená, do sebe schoulená tmavovláska s rozpuštěnými vlasy, zasazená do lesní scenérie asi tak někdy po ránu, kdy lesy se halí v mlhu. Avšak pozor! Sluneční paprsky (shora zprava) již začínají rozpouštět mlhu a zajisté také brzy (asi tak k poledni) rozptýlí dívčiny chmury (=happyend a dívka si skočí na oběd s kamarádkami z kanclu). Ovšem happyend bude jen za nezbytného předpokladu, že kniha, kterou třímá, je Bible (případně bible dr. Plzáka). Vyjma rozpuštěných vlasů evokujících romantickou rozervanou duši, působí díky oděvu spíše jako šedá (šedomodrá) myš - dokonalý obraz služebnice Boží - asi od Svědků Jehovových. Ještě bych to vylepšil těhotenským bříškem a oběšencem na stromě v pozadí (=svůdce, neřád, děvkař - zkrátka chlap). Gutaperča

Ely
25.3.2019 20:04

Tak určitě. Před rokem a půl vše v pořádku. Rok trval románek. Pak se to provalilo, následoval rozvod. Když budu časově velkorysá, tak měl milý podvedený manžel na novou známost tak tři měsíce. A to už je nová paní těhotná a o těhotenství ví, čili nejméně druhý, třetí měsíc. Možnosti: 1. Vybájená blbost 2. Někdo neumí počítat 3. Chudáček podvedený manžel je zmetek, co sám podváděl a pak dělal ublíženého 4. Seznámil se a zbouchl novou babu v den rozvodu :D

TonnyG
25.3.2019 21:24

ely no tys to rozlouskla úplnej sherlock holmes

Mia_up
25.3.2019 21:49

Ach jo. Před rokem a půl měla vše. To znamená, že se to před rokem a půl provalilo!!! Takže románek začal před dva a půl rokem!!! Ach jo. Někdy stačí přemýšlet.

Axel Svindal
25.3.2019 23:57

Mia up

Axel Svindal
26.3.2019 00:00

Mia up bingo!!!

noral
26.3.2019 06:48

Tady se nakonec jeden i pobaví a zasměje...............

kindžál
26.3.2019 08:36

seš kráva , a blbá nána ,která neví co by si do ní strčila ,dobře ti tak ,takovým kurvám to přeji.Bylo by dobré na to upozornit tvé všechny blízké , aby náhodou tě zase nenapadlo si nachat strkat do pizdy ptáka od kamaráda tvého manžela.

kolcava
26.3.2019 10:30

Vando, píšete, žře si nemáte s kým o svém problému popovídat. Ale máte! Platíte si přece psychologa, a to je přesně ten člověk, kterého na popovídání potřebujete. Tedy, spíše, potřebujete psycholožku, protože povídání s psychologem-mužem vás bude pořád ponoukat, abyste se snažila vytáhnout uz něho komplimenty, abyste si znovu připadala žádaná. Jistě, váš základní problém teoreticky může být, že "neumíte žít v monogamii", být věrná jednomu partnerovi. Nasvědčovalo by tomu i to, že píšete, že jste k nevěřě"neměla žádný důvod", a přesto jste nevěrná byla. Myslím ale, že to vůbec není jádro problému, Proč? A) Asi jste rok dokázala být věrná, pohlcená vce svém žalu. B) Každý "neschopnost být věrný i partnerovi, kterého nechcete ztratit" je osobnostní problém člověka, který má nízké sebevědomí, které mu buď nedovoluje převzít závazek, anebo mu dokonce nedovoluje se rozhodnout (vybrat si), anebo se pořád musí stimulovat novými a novými postelovými závazky. Zkrátka jsem nezralá, člověk by opravdu čekal, že váš příběh (i s tém ´, co následovalo po rozchodu) napsala holka v pubertě. Nejvýš sedmnáctiletá. Vám se to ale stalo ve třoiceti! Vy péči psychologa potřebujete nutně, ale ne jako další oběti, kterou budete svádět. Měli jsme v blízkosti takovou ženu, bylo to utrpení pro všechny. Svedla každého partnera svých kolegyň a kamarádek, které ji ještě dobře neznaly, i partnery svých příbuztných. Nestála o ně, jen si něco dokazovala. Způsobila mnboho neštěstí. Ale dozrála a vyrostla z toho. Vy si dejte do čtyřicítky pauzu, dřív, zdá se, nedospějete. Váš příběh lze shrnout titulkem: dva totálně nezralí se pokusili zničit jednoho zralého. (Váš příběh je strašný tím, že jste ve své sebestřednosti dovedla manželova kamaráda k tomu, aby se zamiloval až do puberťácké "nepříčetnosti", dovolila jste mu to, asi vám to dokonce dělalo radost.) Váš manžel, podle toho, jak popisujete jeho chování před odhalením i po něm, se jako zralý projevil.) Jenže zralý se naštěstí nenechal zničit a napodruhé si život zařídil lépe. Dokud nedospějete, budete svým chováním stále přitahovat podobně nezralé muže, budete jim stále předvádět příležitost a oni po ní skočí. Než dospějete, neničte dalšího zralého - a hlavně nemějte děti. Hodně štěstí, abyste zvládla dospět dříve, než vám definitivně dotikají biologické hodiny,

Rago
26.3.2019 11:01

o.s. - a môžete mi vy povedať, na základe čoho viete tak presne odhadnúť, kto z nás čo dáváme a čo nedáváme?! ;-) napr. ja monogamii celkom dobre "dávám" ale tak isto som celkom dobre "dávala" aj nemonogamii. ono je to vždy o tom, ako sa ľudia dohodnú a kto komu za čo a o čo stojí ;-) ťažko niekomu, kto sa v monogamnom vzťahu necíti dobre budeme niekto vysvetľovať, co je na tom krásného. a neviem ako kto, ale ja ani nemám potrebu niekomu niečo vysvetľovať. samozrejme, že za x let vzťahu každý môže stretnúť kopu iných ľudí, ktorí ho budú priťahovať. aj stretáva. ale asi je vhodné mať jasno v tom, že každá hra má svoje pravidá a ak sa niekomu nepáčia, tak nech ju nehrá.

TonnyG
26.3.2019 12:03

Rago máte svůj názor jste pasivně agresivní sebestředný manipulátor lidi jako vy osobně nenávidím, a nemá cenu vám ho vůbec vyvracet, možná máte i kus pravdy když ten někdo bude zastávat stejné hodnoty jako vy, tak si budete třeba quit, tady je řeč ale o etice a o tom že ten člověk tímhle "nezralým" chováním může někomu ublížit, jen dobře že neměli děti.

TonnyG
26.3.2019 12:05

To s tím pasivně agresivní sebestředný manipulátorem je zase můj názor :-D

TonnyG
26.3.2019 12:47

určitě nejsem člověk který by chtěl moralizovat ale tohle téma se mě týká jako asi každého druhého a je dobré si na to udělat nějaký rozumný názor.

Jar
27.3.2019 20:25

Co příspěvek, to soud. "Kdo jsi bez viny, hoď kamenem" : A nikdo si kurvu Máří Magdalenu neodvážil kamenovat. Ano Vanda udělala 2 chyby. 1) Ne kvůli nevěře. Ta je mnohdy živou vodou pro umírající, chladnoucí vztah. Ale kvůli tomu, že se nechala tak hloupě zdokumentovat. Možná to byla zákeřná akce "kamarádů", aby se mohl manžel v klidu rozvést a mít se svou milenkou dítě. 2)Manželství je instituce pro vznik rodiny. Tedy dětí. Kdyby je měla, neměl by manžel dítě s jinou. A dítě vyplní velmi účinně čas a není chuť ani síla dělat "blbosti". Holt tvrdá zkušenost, ale život jde dál. Přeji Vandě hodně štěstí. Zaslouží si ho za svou otevřenost a odvahu.

o.s.
28.3.2019 09:24

Rago: a môžete mi vy povedať, na základe čoho viete tak presne odhadnúť, kto z nás čo dáváme a čo nedáváme?! ;-) Tak pokud někdo má manžela a k tomu rok i milence, tak monogamii fakt nedává, to není odhad, to je naprosto zjevný fakt. Uznávám, že spousta lidí jí dá (mají-li možnosti sexu bokem), ale za cenu sebezapírání a ničení si vlatního života. Opravdu kovaných monogamistů (tzn. lidí kteří to tak opravdu mají jako důsledek vnitřního nastavení a nikoli jako důsledek výchovy a přijetí obecných norem "morálky" ) bude pod 5%. NIkomu jinak samozřejmě nic necpu, je to věc každého člověka. Jenom tvrdím, že v případě lidí jako je pisatelka článku (je-li autentický), platí, že si ničí životy a úplně zbytečně. 50% manželství se rozvede kvůli nevěře. Kdyby si ti lidé prostě řekli: "občas si někde zasouložíme a nebudeme to řešit", nebyly by 2 věci: a)nedůvěra ve vztazích (nebo ne alespoň tak velká), b)tolik rozvodů. Toť vše

alez
28.3.2019 10:52

Vando...blbý no. Milenci bych dala přes hubu ale z práce bych neodešla.Ať táhne on.Jeho nikdo nesoudí,že balil ženu kamaráda a neunesl rozchod?

alez
28.3.2019 10:56

Ještě vzkaz pro kindžála...dle tvého projevu na babinetu jsi psychopat a primitiv a měl bys na to upozornit své blízké okolí.

M.M
28.3.2019 11:54

Manžel/Muž to vyřešil naprosto skvěle, "dopis" autorky mě pobavil.

M.M
28.3.2019 12:15

Souhlasím s TonnyG, pokud si uživatelka Rago, ráda vede paralelně několik mileneckých vztahů, není to normální, jsou to rozhodně nevyřešené problémy,určitá nevyzrálost,apod.kde a jak hluboko,to je asi otázka na regresního terapeuta, stačí jen aby to ego zaobalilo do mne přijatelné monogamie,životní filozofie,z toho vycházejícího postoje a vše je v pořádku. Doufám,že každému novému milenci říká, že žije takovým způsobem života,a pokud to takový týpek přijme,tak si neváží sám sebe a nebo je to stejná vrána. Souhlasím s uživatelkou eMaR. Buď jsem prostě Single a jedu z mileneckýho do mileneckýho a je to v pořádku,a nebo jsem ve vztahu a samozřejmě věrný a oddaný. Ale paralelní milenecké vztahy,několik současně, to je narušenost a hlavně nechutné,nevím proč ale chci napsat i biologicky nechutné. Tohle jsem zažil, jeden den s jedním, druhý celý den se mnou, když mi to zpětně došlo, měl jsem hlavu nad záchodovou mísou.

M.M
28.3.2019 12:22

Jsem se do toho zamotal :D stačí jen aby to ego zaobalilo do mne přijatelné polygamie

Padesátník
29.3.2019 00:00

Huso!

12345
29.3.2019 13:50

Kdo jest bez viny, nechť hodí kamenem...

Erin
29.3.2019 17:46

No já prožila to samé. Akorát u nás po sedmi letech vztah tak fyzicky vychladnul, že jsme spolu tři roky nic neměli....jinak jsme si rozuměli perfektně...on nebyl kontaktní typ, nebral mě nikdy za ruku, neřekl že mě miluje nebo má rád, nedal sám pusu...a tak jsem se pobláznila do jiného a otočila si život vzhůru nohama a to byla obrovská chyba :( taky si ji budu ještě dlouho vyčítat a ráda bych vrátila čas a udělala jiné rozhodnutí, ale bohužel to nejde.

Jessika
3.4.2019 10:49

To Starykocour "Jessika Pán je takový přičinlivý... pokud píše slečna :"Ještě před rokem a půl jsem měla všechno" a pak: "Románek trval asi rok...." tak mi vychází , že při : "Hrdě jí ve frontě u pokladny hladí těhotenské bříško, ...|" musel na miminu pracovat už ve vztahu s pisatelkou... ------------------- Fakt dobrý. Tak blbka zahýbá milujícímu manželovi a Ty ho ještě popliveš. Ty musíš být asi doma poklad. ------- Jojo, já jsem poklad, bez ironie. Já se totiž umím podívat na situaci z obou stran. A jestli mladého pána tak brzo přebolela zmíněná zrada, tak to nebyl ten správný vztah. P.S. Kde je to "plivání"? jen jsem uvedla fakta (vymyšlená, samozřejmě, jako je vymyšlený celý článek...)

heluna
10.4.2019 14:26

Byla jste hloupá.

Dox
25.4.2019 01:32

Docela mě zarazilo, jak snadno a klidně, bez jakýchkoliv emocí se manžel s pisatelkou rozešel, jakoby ho její zrada nijak nepoznamenala. Tak jednoduše a chladnokrevně bez smutku nebo vzteku by láskyplný vztah asi neskončil. Spíš to vypadá na vztah už nějakou dobu vyčpělý.

Pro vložení komentáře se prosím nebo zaregistrujte.

Další z magazínu

Náš tip
  • Procvičte nejen pravopisná cvičení, diktáty, ale i kvízy, časté chyby, doplňovačky a vše, co pomůže ve výuce Vám nebo dětem na webu pravopisne.cz